quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:08 schreef kr4t0s het volgende:
Snoepautomaat had beslist dat je te dik was voor die twix.
Dat heb ik een keer ingevuld toen de cola-automaat weigerde. Toen kreeg ik twee maanden later een euro op mijn rekening gestort.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef dutchmilan het volgende:
en op zo'n moment helpt het ook niet dat je achteraf je geld kunt terugkrijgen. Ik ken het :S
http://www.lekkerwerkenop(...)/ReactieAutomaat.htm
Is toch service!quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer ingevuld toen de cola-automaat weigerde. Toen kreeg ik twee maanden later een euro op mijn rekening gestort.
Is dit als grap bedoeld of kan je gewoon niet lezen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:08 schreef Thealexfiles het volgende:
Heb je nog geluk. Meestal komt er helemaal niks uit, ondanks genoeg geld. Kutapparaten op stations.
Was het op Utrecht Centraal? If so, bedankt voor je Twixquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:06 schreef Komakie het volgende:
Sta ik op het station.
Ik zie een snoepautomaat staan en heb zin in een Twix. 1 euro.
Ik kijk in me portomonnee en zie dat er precies nog 1.05 euro in zit. Dus ik blij.
Ik gooi het geld in de machine, druk nummer 32 in en die stalen gekrulde dingen beginnen te draaien en me Twix valt in de bak.... of nee! Hij blijft hangen op het randje en valt helemaal niet naar beneden.
Ik probeer de automaat een beetje in beweging te krijgen zodat de Twix eruit valt. Helpt niet. Ik vraag of iemand even kan helpen, maar met z'n tweeën lukt het ook niet. Dat ding staat natuurlijk verankerd en daar is echt geen beweging in te krijgen.
Er rest mij niets anders dan de trein in te gaan zonder lekkere Twix
Schijt ding!
Ja maar die was even niet in de buurt he. En je verwacht dat hij het gewoon doet natuurlijk...quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:30 schreef mafkees01 het volgende:
Die dingen liggen er vaak al maanden in en zijn doorgaans niet te vreten. Beter gewoon de supermarkt of de kiosk
Ehm nee...quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Was het op Utrecht Centraal? If so, bedankt voor je Twix
Helaas, verkeerd gegoktquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm nee...
Grappig is wel dat ik mijn reis begon in Utrecht. Alleen moest overstappen in Weesp...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |