Wie moet daar in vredesnaam dan staan? Kom eens met een alternatiefquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou met Ooijer in het team zal het prijsschieten zijn hoor op het WK.
De Ooijer van een paar jaar geleden was zeker bruikbaar maar nu gaat hij het lachertje worden volgend jaar.
Suarez was een beetje dom, toen ie die gele kaart kreeg. Stom op die plaats en net na het voorval met die prutser van een ooijer. Was Douglas maar nederlander!(zeg ik met een rode bril)quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Was Suarez zo irritant vandaag dan ? Volgens mij viel het wel mee, weinig gemekker en geen schwalbes. Ik denk dat 9 van 10 spitsen voor die pingel zou gaan, hij werd omver gelopen in het strafschopgebied dus hij had hem kunnen geven.
Boulah, Maduro, Wisgerhof, als Marcellis weer een beetje beter word.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wie moet daar in vredesnaam dan staan? Kom eens met een alternatief
Heitinga! Marcellis/ wiel rechtsbackquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Pedroso, wat vond je van vanderWiel. Ik vond hem net als Stam iets minder dit weekend.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou met Ooijer in het team zal het prijsschieten zijn hoor op het WK.
De Ooijer van een paar jaar geleden was zeker bruikbaar maar nu gaat hij het lachertje worden volgend jaar.
Heitinga liever na VBommel op die plek voor de verdediging. Niet in de Verdediging!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:02 schreef GieJay het volgende:
[..]
Heitinga! Marcellis/ wiel rechtsback
Wou het net aan je vragen. Heel zwak. Van der Wiel is een goede in de wat minder belangrijke wedstrijden maar in toppers is ie veel te angstig en veel te gemakkelijk voorbij te lopen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:02 schreef need2009 het volgende:
[..]
Pedroso, wat vond je van vanderWiel. Ik vond hem net als Stam iets minder dit weekend.
Ik moet eerlijk zeggen dat Stam dit niet heeft. Hoe groter de tegenstander hoe beter ie is. Je kon het vooral na de wedstrijd tegen Sporting zien hoe kwaad en gefrustreerd hij was na een dijk van een wedstrijd te hebben gespeeld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wou het net aan je vragen. Heel zwak. Van der Wiel is een goede in de wat minder belangrijke wedstrijden maar in toppers is ie veel te angstig en veel te gemakkelijk voorbij te lopen.
Twente heb ik een helft gezien. Stam speelde niet erg opvallend maar was niet slecht.
Ben benieuwd hoe hij zich houdt over een heel seizoen. Zou zeker een optie kunnen zijn voor Oranje,
Als Marcellis weer een beetje in goede doen is heb ik hem liever dan Ooijer, Bouhla, zelfs Heitinga.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Idd zeg, pffff. Hopen dat Krul gaat excellereren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef stefan92 het volgende:
Maakt allemaal niet uit voor Oranje, want we hebben Stekelenburg.
Is ook wel het probleem met van der Wiel. Voetballend kan ie het best aan maar is veel te gelaten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Stam dit niet heeft. Hoe groter de tegenstander hoe beter ie is. Je kon het vooral na de wedstrijd tegen Sporting zien hoe kwaad en gefrustreerd hij was na een dijk van een wedstrijd te hebben gespeeld.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als Marcellis weer een beetje in goede doen is heb ik hem liever dan Ooijer, Bouhla, zelfs Heitinga.
Kunnen we trouwens Douglas niet natrulatiseren, hij heeft volgens mij nog geen officiele wedstrijd voor Brazilie gespeeld. Zou ons wel van een probleem af helpen.
Hij spreekt iig al beter Nederlands dan BlackcardGreg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als Marcellis weer een beetje in goede doen is heb ik hem liever dan Ooijer, Bouhla, zelfs Heitinga.
Kunnen we trouwens Douglas niet natrulatiseren, hij heeft volgens mij nog geen officiele wedstrijd voor Brazilie gespeeld. Zou ons wel van een probleem af helpen.
Hallo nieuwe bezoeker, welkom op VBL.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die posts hier ook weer
Persoon1: Suarez is echt een vies mannetje
Persoon2: Ja en Ooijer dan![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hallo nieuwe bezoeker, welkom op VBL.
Je hebt zojuist de eerste code tot het meeposten op VBL gekraakt.
Theo Reitsma nog 12x dit seizoenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check dat commentaar bij 1:12, zum kotsen zo saai
"Nou dat is wel hard, wat een knal zeg"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |