huilebalk....PSV was gewoon beter, klaar!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef Seam het volgende:
Ik ben hier maar weg, de PSV fanboys overkill word me nu net iets teveel
Mwoa.. ik denk dat de 2-1 van Twente waarmee ze kampioen worden de wedstrijd van het jaar zal blijken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:25 schreef Dos37 het volgende:
Nu al de wedstrijd van het seizoen wat er nog maar gebeurd
Laten we zo zeggen. Ons middenveld is beter, onze aanval is beter, maar jullie verdediging is 10x zo goed.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:25 schreef Paaskonijn het volgende:
PSV is tenminste nog ongeslagen!!!1
Afellay WAS ook gewoon goed....dat jij je eigen clubje wil verdedigen snap ik, maar het is beetje zielig....PSV heeft volkomen terecht gewonnen...met een sublieme Afellay als meester op het veld. Of jij dat nou aan die sneue Vertonghen wil wijden of niet....;)quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef Seam het volgende:
Denken dat Afellay zo goed speelde
Vertonghen was gewoon zoals altijd een drama en verdiend nu eens een keer een aantal wedstrijden op de bank.
Mis de aftrap van je eigen cluppie niet, havenjostiquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef PabloLopez het volgende:
humberto tan zal wel balen die ouwe jood
Het zal eens een keer niet aan de scheidsrechter gelegen hebben... PSV was gewoon veruit de betere. Afvallende ballen waren voor PSV en als je die allemaal hebt hou je de tegenstander gewoon onder druk en win je 9 vd 10 keer...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Overigens een zuivere pingel op Suarez
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef PabloLopez het volgende:
humberto tan zal wel balen van de bank springen die ouwe jood kakkerlak
Nee, zeker niet.. kijk maar naar de vorige 2 wedstrijden van Ajax, maar PSV is aanvallend gewoon sterker dan FC Groningen en RKC.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op basis van de verdediging verloren, had absoluut niet gehoeven.
Niks tegen Affelay, goede voetballer, maar die Verthongen heeft een actieradius van een stoomboot. Wat was die slecht vandaag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef Seam het volgende:
Denken dat Afellay zo goed speelde
Vertonghen was gewoon zoals altijd een drama en verdiend nu eens een keer een aantal wedstrijden op de bank.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:02 schreef neilpad het volgende:
Dit zou weleens een aardig doelpunten festijn kunnen worden, geheel in traditie met de wedstrijden van afgelopen jaar.
Was ook een beetje een grap hoor, ik ben er nu toch nog steedsquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
huilebalk....PSV was gewoon beter, klaar!
Je hoopt het echt he?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef golfer het volgende:
We schakelen maar over naar Almelo voor de afgang van F'noord.
Is dat hoe je je verdriet probeert weg te spoelen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef golfer het volgende:
En dan vond ik Afellay eigenlijk nog niet eens zo heel erg goed, veel te slordig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef venomsnake het volgende:
Leuke wedstrijd gezien.![]()
Doedelzak en Afellay de beste spelers op het veld.
Hij heeft alleen kritiek op de keuze van man van de wedstrijd. Wat zit jij nu weer te janken?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
Afellay WAS ook gewoon goed....dat jij je eigen clubje wil verdedigen snap ik, maar het is beetje zielig....PSV heeft volkomen terecht gewonnen...met een sublieme Afellay als meester op het veld. Of jij dat nou aan die sneue Vertonghen wil wijden of niet....;)
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Helemaal met je eens, alleen ik vond het wel een pingel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal eens een keer niet aan de scheidsrechter gelegen hebben... PSV was gewoon veruit de betere. Afvallende ballen waren voor PSV en als je die allemaal hebt hou je de tegenstander gewoon onder druk en win je 9 vd 10 keer...
Geheel mee eens. Een AZ of Twente in goede doen was hier absoluut met de 3 punten van het veld gestapt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
een iets volwassener team had hier minimaal een punt gepakt
Waarom wappert Falafellay zo gek met zijn hand?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
Afellay WAS ook gewoon goed....dat jij je eigen clubje wil verdedigen snap ik, maar het is beetje zielig....PSV heeft volkomen terecht gewonnen...met een sublieme Afellay als meester op het veld. Of jij dat nou aan die sneue Vertonghen wil wijden of niet....;)
[ afbeelding ]
Misschien als Suarez daar wat minder theatraal was gaan liggen, net als Lazovic in de eerste helft..quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, alleen ik vond het wel een pingel.
Tja, want de CL is voor ajax de laatste paar jaren sowieso drama.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:28 schreef TheFrankey het volgende:
haha wat een sappies die psvers. Vieren de overwinning als cl winst.
Janken laat ik aan verliezende ajaciedjes over.......die komen altijd met zielige smoesjes;)quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij heeft alleen kritiek op de keuze van man van de wedstrijd. Wat zit jij nu weer te janken?
Heb je die grabbelaar van ons al aan het werk gezien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
steek was ook verschrikkelijk bezig vandaag,
Hij was inderdaad lang niet zo achterbaks als de laatste wedstrijden inderdaad dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:33 schreef Wooldoor het volgende:
Zo goed was Affelay deze wedstrijd niet, het verschil zat het hem in de slimheid. Ik vond hem erg volwassen spelen deze wedstrijd. Maar zo bepalend als dat hij vorig seizoen was vond ik hem niet.
Dsudzak misschien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:34 schreef joers1 het volgende:
[..]
en de man van de match was onherroepelijk Afellay...wie anders?
Suarez was bepalender dan Affelayquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:34 schreef joers1 het volgende:
[..]
Janken laat ik aan verliezende ajaciedjes over.......die komen altijd met zielige smoesjes;)
PSV was beter....en de man van de match was onherroepelijk Afellay...wie anders?
dat was hetquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:36 schreef Pedroso het volgende:
Overigens een geweldige wedstrijd voor de neutrale kijker.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:34 schreef joers1 het volgende:
[..]
Janken laat ik aan verliezende ajaciedjes over.......die komen altijd met zielige smoesjes;)
quote:Geboortedatum: 16-05-1973
Tot de laatste 10 minuten had ik echt totaal geen idee hoe de wedstrijd zou eindigen, de hele wedstrijd stond het gas er volop. Maar dat zal ook wel met de vrije goal te maken hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:36 schreef Pedroso het volgende:
Overigens een geweldige wedstrijd voor de neutrale kijker.
Ok, ik zag meerdere blunders, maar er werd ook heel goed gevoetbald. Suarez was de eerste helft geweldig. Afellay speelde super (hoewel het onbegrijpelijk is dat hij daar de hele wedstrijd de kans toe kreeg: fout van Jol), Dzsudzsak speelde ook een super wedstrijd. Die nieuwe rechtsback is een aanwinst. Bakkal en Simons uitermate nuttig...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:31 schreef Cheiron het volgende:
Al was het voetbalniveau wel waardeloos natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |