Als Stekelenburg een muur neerzet en iemand duikt overduidelijk naar de zijkant waardoor een gat in de muur onstaat, kun je dat overduidelijk de speler aanrekenen. Door Enoh was het mogelijk dat die bal in die hoek kwam. Maargoed, 0-1 of 1-2, zolang ze het vasthouden kan het mij niet boeien. Al had het al 0-2 moeten staan met dat stiftje van Suarez. Wat een kans was dat...quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De bal ging gewoon door een groot gat in de muur, Stekelenburg moet de muur neerzetten dus toch wel zijn fout.
Mwah, met alle belangrijke spelers die we missen. Zou dan wel een eye opener moeten zijn voor jullie bij verlies..quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eigenlijk niet, helaas.
Maar het wel leuk om naar te kijken, lekker fel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo goed wordt er niet gevoetbald hoor...
En gefloten ook niet...quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom ben jij trots op falafellay?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
waarom ben je trots op een speler die vaak schwalbes maakt en allerlei heissa
Begrijpelijk als je straks op 7 punten gezet kan worden en een hoop gezeik op je nek kan halen als je weer verliest, Ajax hoeft niet want het stond voor zowel in de wedstrijd als op punten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef Barca het volgende:
Ajax fysiek?! Deden ze dat maar! 't Is allemaal veel te lief. Wat dat betreft doen die Eindhovenaren het, zonder onsportief te zijn, toch een stuk beter.
Nee hoor, Enoh bukte keurig voor die bal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef Wooldoor het volgende:
als iemand weg duikt dan is dat de fout van die speler. In dit geval ontbrak er gewoon iemand in de muur dus de fout van Stekelenburg.
Net als de rest van de managers + ik dacht dat dit weekend nog niet teldequote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat ik hem in mijn voetbalmanager heb
Vind ik juist 1 van de pluspunten van Ooijer. Beter dan zo'n Stam die Ajax boven PSV verkoos, gelukkig is dat op een lachertje uitgelopen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vink is een prutser, Ooijer een vuile hond met iets teveel anti-Ajax in zijn hoofd en Afellay staat wel redelijk te ballen.
Maar wij hebben Luis fuckin Suarez.
nee, als hij bij PSV speelt en hij ramt er elke wedstrijd een paar in vind je het vast ook een waardeloze speler. Face it: types als Suarez zijn irritant en vervelend, behalve als ze in je eigen team zitten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
waarom ben je trots op een speler die vaak schwalbes maakt en allerlei heissa
Hou opquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef Dvm86 het volgende:
2-2 denk ik dat het wordt.
Hmm ik dacht toch echt dat die mee sprong maar dan heb ik het fout gezien en is het inderdaad de fout van Enoh.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, Enoh bukte keurig voor die bal.
Dan kan het nog wel een geweldige wedstrijd zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens een vrije trapquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, Enoh bukte keurig voor die bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |