Met goet gluit...quote:
Als je niet op het oordeel van tante Annie of ome Kees af wil gaan zul je er toch echt zelf de nodige energie in moeten steken. Niemand kan ook in jouw hoofd kijken wat jij precies wil. Begin je eens in te lezen op een paar competente test sites zoals HDTVtest of LesNumeriques.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:08 schreef Klonk het volgende:
Zoals iedereen die op zoek is naar een nieuwe televisie zie ik dus echt de bomen niet meer door het bos, prijsvergelijkingsites genoeg, maar is er nou niet een of meerdere sites waar mensen met verstand van zaken zeggen, dat is een fijne televisie, ik bedoel een heleboel nederlandse sites is het kees75 of **Annie** die even komt melden dat het een vijn telefiesietoestel is![]()
Consumentenbond is zo lief geweest om test gegevens niet openbaar te zetten en moet je eerst lid van worden, heb ik ook geen zin in, kortom wie helpt me
kijk, dat is leesvoer waar ik even wat aan hebquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Als je niet op het oordeel van tante Annie of ome Kees af wil gaan zul je er toch echt zelf de nodige energie in moeten steken. Niemand kan ook in jouw hoofd kijken wat jij precies wil. Begin je eens in te lezen op een paar competente test sites zoals HDTVtest of LesNumeriques.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |