abonnement Unibet Coolblue
pi_71916721
Hallo,

Voor mijn woning zou ik graag andere gordijnen ophangen dan die ik erbij kreeg. Echter hangt er al een gordijnrail en mag niet niet weggehaald worden en mag er ook niet aan de muur of aan het plafond worden bevestigd. Gordijnen voor aan een rail zijn vaak veel duurder dan gordijnen met lussen of ringen.

Mijn vraag is nu: Weet iemand een oplossing? Bijvoorbeeld omzetstukjes voor aan de rail om lussen of ringen aan te hnagen? Waar vind je die, want ik kon ze online nergens vinden..

Alvast bedankt!
Ekkoper
pi_71917425
een bouwmarkt lijkt me een goede start
pi_71917567
Mag hij niet worden weggehaald, of moet die rail er hangen als jij het huis weer uit gaat?
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_71918865
Hij mag niet eens worden weggehaald, maar er mag ook niet in het plafond worden gemonteerd, dus iets anders ophangen is ook geen optie. en er past geen stang tussen de muren omdat er een openslaande deur tussenzit.
pi_71921725
Over 2 weken moet ik een app. opleveren en álles moet van de muur en het plafond.
Oók de gordijnrails.
Gaten in de muren etc. mogen achterblijven !

On topic: bij Leen Bakker en consorten en de Hema heb je een ruime keuze aan niet te dure overgordijnen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:56:00 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_71929916
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef ekkoper het volgende:
Hallo,

Voor mijn woning zou ik graag andere gordijnen ophangen dan die ik erbij kreeg. Echter hangt er al een gordijnrail en mag niet niet weggehaald worden en mag er ook niet aan de muur of aan het plafond worden bevestigd. Gordijnen voor aan een rail zijn vaak veel duurder dan gordijnen met lussen of ringen.

Mijn vraag is nu: Weet iemand een oplossing? Bijvoorbeeld omzetstukjes voor aan de rail om lussen of ringen aan te hnagen? Waar vind je die, want ik kon ze online nergens vinden..

Alvast bedankt!
Ekkoper
wij hadden toen we hier kwamen wonen van die klemmetjes hangen die je aan een rail kunt vastmaken. Die haak je in de oogjes van de rail en klem je vervolgens aan een lap stof.

Zoiets, maar dan even de ring er af slopen:


8 euro per tien bij kwamtum
disclaimer
pi_71930648
Prijstechnisch gezien maakt het volgens mij niets uit of je nu gordijnen voor een rail of roede koopt. Want voor een roede zijn gordijnen met lussen of 'gaten' oorspronkelijk bedoeld. Ik denk dat het gewoon het mooiste is een gordijn aan de rail te hangen die aan een rail hoort: als het goed is gaat de plooi dan ook over de rail, zodat je die op stukken rail waar gordijn hangt niet ziet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')