quote:
Waarom zou je het voor de gemeente doen pauper?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:05 schreef Triptamine het volgende:
Ik vind het overbodig ja. Vooral het hele overdreven feest met witte jurk en rokkostuum gedoe. Als ik ooit wil trouwen, wil ik het wss voor de gemeente, al die kerkelijke onzin kan me gestolen worden.
Waarom in een kerk als je niet gelovig bent?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou je het voor de gemeente doen pauper?
Omdat hij graag een duit in het zakje doet voor zijn gemeentequote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom in een kerk als je niet gelovig bent?
Kinderen krijgenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Omdat het makkelijker is als je kinderen krijgt en voor de belasting is het makkelijker te regelen.
Pauper
dat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom in een kerk als je niet gelovig bent?
Zeg ik dat ik kinderen wil dan? Lezen, lulquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kinderen krijgen![]()
Wie is hier nou de pauper
Ooit gehoord van geregistreerd partnerschap? Pauper.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Omdat het makkelijker is als je kinderen krijgt en voor de belasting is het makkelijker te regelen.
Pauper
Ooit gehoord van normaal reageren? achterlijke boerenlul.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ooit gehoord van geregistreerd partnerschap? Pauper.![]()
Hoef je niet voor te trouwen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |