Nederlands blijft moeilijk voor een allochtoon, heb me best gedaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar een normaal verhaal vertellen hebben ze je niet geleerd bij de padvinderij?.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:58 schreef BrandX het volgende:
ik snap eerlijk gezegd maar weinig van je verhaal
En heb je een proces -verbaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:59 schreef DrDarwin het volgende:
Als je in Nederland iets opeet dat je neerschiet ben je waarschijnlijk een kannibaal.
Het enige wat ik van je verhaal snap is de houtopstelling, en daar zit je fout. Bij een redelijk groot vuur is een vierkante opstelling wel degelijk beter. Dan heb je namelijk al een schoorsteen, terwijl de rook met een tentvorm overal maar heen gaat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:56 schreef fullmetal het volgende:
En daarmee bedoel ik niet op school het goed doen.
Gisteren was ik uit met een hele stel vrienden op het strandje te bbq'en.
*Popo's waren idd langs geweest, kregen een knakworst, dus geen spraken van wild vuur steken.*
Waneer ik het vuur maakte probeerde meid mij van alles wijs te maken over het maken van vuur.
Hout moet op elkaar liggen als bakstenen en niet als een tent *lucht van beneden geeft vuur meer voedsel, en maakt hem sterker.
Je moet veel papier erin doen, hout daarna plat erop leggen. *Papier, en dan? Eerst papier, dan licht ontvlambaar hout welke dan takjes aansteekt en als laatste kolen. Natuurlijk in tent opstelling.
Jonge riet is een zeer licht ontvlambare plant, dus gewoon hele ding vol mee gooien. Ik was met mijn ouders op het survivalcamp en toen hebben we gewoon riet gepakt en konden zo vuur mee maken.
Dat was toch het MEEST debiele opmerking ooit, fair square. In je hand pak riet welke vol met water zit hebben en dan gewoon het vertikken en het erin dauwen terwijl vuur er gewoon erdoor uitgaat. En dan gewoon verder proberen.
Ik heb 12 jaar in Rusland geleefd, en meeste dingen geleerd van mijn opa, we gingen vaak genoeg de bos in met zijn 2 loops geweer om even er tussenuit te gaan.
Geen McDonalds, gewoon eten wat je neerschiet en vindt. Vergeet niet Compas, lucifers, kogels en zout mee te nemen.![]()
Dat zouden meer Nederlanders moeten doen.
I guiess, fuck it, na 5 jaar lukt het nog niet.quote:
Sorry broederquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:02 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Nederlands blijft moeilijk voor een allochtoon, heb me best gedaan
Verder dit natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:58 schreef BrandX het volgende:
ik snap eerlijk gezegd maar weinig van je verhaal
Vierkant, maar dan alles op elkaar leggen zo dicht mogelijk, Net als bakstenen. Daardoor komt er geen lucht van onderen, en soeiso totaal geen circulatie in het midden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het enige wat ik van je verhaal snap is de houtopstelling, en daar zit je fout. Bij een redelijk groot vuur is een vierkante opstelling wel degelijk beter. Dan heb je namelijk al een schoorsteen, terwijl de rook met een tentvorm overal maar heen gaat.
Conclusie; zelfs een dom vmbosletje heeft nog meer verstand dan jij en je opa bij elkaar.
dat dus, het is eigenlijk niet te lezen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar een normaal verhaal vertellen hebben ze je niet geleerd bij de padvinderij?.
Hmm, konijnen waren beetje het standaard, Ook soorten vogels waarvan in de Nederlandse benaming niet ken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry broeder. Wat bedoel je met knakworst? En wat voor afgeschoten wild heb je gegeten in Rusland?
Wederom snap ik geen zak van jequote:Op zondag 16 augustus 2009 10:10 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Vierkant, maar dan alles op elkaar leggen zo dicht mogelijk, Net als bakstenen. Daardoor komt er geen lucht van onderen, en soeiso totaal geen circulatie in het midden.
_
Overigens zie ik de schoorsteen niet, bedoel je hout [_} *topview
zo neerleggen en in het midden papier met andere ontvlambare rotzooi?
Kan, mits je lucht van onderen krijgt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |