abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71915020
En daarmee bedoel ik niet op school het goed doen.
Gisteren was ik uit met een hele stel vrienden op het strandje te bbq'en.
*Popo's waren idd langs geweest, kregen een knakworst, dus geen spraken van wild vuur steken. *
Waneer ik het vuur maakte probeerde meid mij van alles wijs te maken over het maken van vuur.

Hout moet op elkaar liggen als bakstenen en niet als een tent *lucht van beneden geeft vuur meer voedsel, en maakt hem sterker.

Je moet veel papier erin doen, hout daarna plat erop leggen. * Papier, en dan? Eerst papier, dan licht ontvlambaar hout welke dan takjes aansteekt en als laatste kolen. Natuurlijk in tent opstelling.

Jonge riet is een zeer licht ontvlambare plant, dus gewoon hele ding vol mee gooien. Ik was met mijn ouders op het survivalcamp en toen hebben we gewoon riet gepakt en konden zo vuur mee maken.

Dat was toch het MEEST debiele opmerking ooit, fair square. In je hand pak riet welke vol met water zit hebben en dan gewoon het vertikken en het erin dauwen terwijl vuur er gewoon erdoor uitgaat. En dan gewoon verder proberen.

OP blijkt onleesbaar, pleur een slot op

Ik heb 12 jaar in Rusland geleefd, en meeste dingen geleerd van mijn opa, we gingen vaak genoeg de bos in met zijn 2 loops geweer om even er tussenuit te gaan.
Geen McDonalds, gewoon eten wat je neerschiet en vindt. Vergeet niet Compas, lucifers, kogels en zout mee te nemen.

Dat zouden meer Nederlanders moeten doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door fullmetal op 16-08-2009 10:15:22 ]
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_71915035
Maar een normaal verhaal vertellen hebben ze je niet geleerd bij de padvinderij? .
  Boks-Chick zondag 16 augustus 2009 @ 09:58:54 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71915042
ik snap eerlijk gezegd maar weinig van je verhaal
lolwut
  zondag 16 augustus 2009 @ 09:59:54 #4
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_71915049
Als je in Nederland iets opeet dat je neerschiet ben je waarschijnlijk een kannibaal.
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:01:02 #5
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_71915068
verkapt kijk-mij-eens-12-jaar-in-Rusland-hebben-gewoond
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
pi_71915097
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar een normaal verhaal vertellen hebben ze je niet geleerd bij de padvinderij? .
Nederlands blijft moeilijk voor een allochtoon, heb me best gedaan
pi_71915102
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:58 schreef BrandX het volgende:
pi_71915117
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:59 schreef DrDarwin het volgende:
Als je in Nederland iets opeet dat je neerschiet ben je waarschijnlijk een kannibaal.
En heb je een proces -verbaal
pi_71915121
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:56 schreef fullmetal het volgende:
En daarmee bedoel ik niet op school het goed doen.
Gisteren was ik uit met een hele stel vrienden op het strandje te bbq'en.
*Popo's waren idd langs geweest, kregen een knakworst, dus geen spraken van wild vuur steken. *
Waneer ik het vuur maakte probeerde meid mij van alles wijs te maken over het maken van vuur.

Hout moet op elkaar liggen als bakstenen en niet als een tent *lucht van beneden geeft vuur meer voedsel, en maakt hem sterker.

Je moet veel papier erin doen, hout daarna plat erop leggen. * Papier, en dan? Eerst papier, dan licht ontvlambaar hout welke dan takjes aansteekt en als laatste kolen. Natuurlijk in tent opstelling.

Jonge riet is een zeer licht ontvlambare plant, dus gewoon hele ding vol mee gooien. Ik was met mijn ouders op het survivalcamp en toen hebben we gewoon riet gepakt en konden zo vuur mee maken.

Dat was toch het MEEST debiele opmerking ooit, fair square. In je hand pak riet welke vol met water zit hebben en dan gewoon het vertikken en het erin dauwen terwijl vuur er gewoon erdoor uitgaat. En dan gewoon verder proberen.

Ik heb 12 jaar in Rusland geleefd, en meeste dingen geleerd van mijn opa, we gingen vaak genoeg de bos in met zijn 2 loops geweer om even er tussenuit te gaan.
Geen McDonalds, gewoon eten wat je neerschiet en vindt. Vergeet niet Compas, lucifers, kogels en zout mee te nemen.

Dat zouden meer Nederlanders moeten doen.
Het enige wat ik van je verhaal snap is de houtopstelling, en daar zit je fout. Bij een redelijk groot vuur is een vierkante opstelling wel degelijk beter. Dan heb je namelijk al een schoorsteen, terwijl de rook met een tentvorm overal maar heen gaat.
Conclusie; zelfs een dom vmbosletje heeft nog meer verstand dan jij en je opa bij elkaar.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_71915124
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:03 schreef wakajawaka het volgende:

[..]

I guiess, fuck it, na 5 jaar lukt het nog niet.
pi_71915127
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:02 schreef fullmetal het volgende:

[..]

Nederlands blijft moeilijk voor een allochtoon, heb me best gedaan
Sorry broeder . Wat bedoel je met knakworst? En wat voor afgeschoten wild heb je gegeten in Rusland?
pi_71915130
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:58 schreef BrandX het volgende:
Verder dit natuurlijk.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_71915145
Padvinder topic
pi_71915168
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:05 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Het enige wat ik van je verhaal snap is de houtopstelling, en daar zit je fout. Bij een redelijk groot vuur is een vierkante opstelling wel degelijk beter. Dan heb je namelijk al een schoorsteen, terwijl de rook met een tentvorm overal maar heen gaat.
Conclusie; zelfs een dom vmbosletje heeft nog meer verstand dan jij en je opa bij elkaar.
Vierkant, maar dan alles op elkaar leggen zo dicht mogelijk, Net als bakstenen. Daardoor komt er geen lucht van onderen, en soeiso totaal geen circulatie in het midden.

_
Overigens zie ik de schoorsteen niet, bedoel je hout [_} *topview
zo neerleggen en in het midden papier met andere ontvlambare rotzooi?
Kan, mits je lucht van onderen krijgt.
pi_71915181
quote:
dat dus, het is eigenlijk niet te lezen...
pi_71915191
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Sorry broeder . Wat bedoel je met knakworst? En wat voor afgeschoten wild heb je gegeten in Rusland?
Hmm, konijnen waren beetje het standaard, Ook soorten vogels waarvan in de Nederlandse benaming niet ken.
Overigens pleur maar een slot op, met volgende topic zal ik beter mijn best doen
pi_71915195
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:10 schreef fullmetal het volgende:

[..]

Vierkant, maar dan alles op elkaar leggen zo dicht mogelijk, Net als bakstenen. Daardoor komt er geen lucht van onderen, en soeiso totaal geen circulatie in het midden.

_
Overigens zie ik de schoorsteen niet, bedoel je hout [_} *topview
zo neerleggen en in het midden papier met andere ontvlambare rotzooi?
Kan, mits je lucht van onderen krijgt.
Wederom snap ik geen zak van je

Toch wil ik soeiso voordragen voor de taaltering award 2009.
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:23:11 #18
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_71916172
quote:
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_71916256
Tering wat een wirwar van woorden.
Alsof ik gezopen heb als ik de OP lees

Onleesbaar.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')