Met semi-snelle megaupload link, het kan dus tochquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:30 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Whooooo goed topic. Even die 6 uur lange set downloaden
Die man brengt gofferdomme genoeg releases en remixes uit, misschien ligt het nu op een lager pitje, maar je kunt me echt niet wijsmaken dat het júist Deadmau5 is bij wie je om nieuw materiaal smeektquote:Op maandag 5 april 2010 18:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De beste man mag eerst eens met interessant nieuw materiaal aankomen voordat ik er weer heen ga. Ken het geintje van hem onderhand al wel, en hoewel het altijd leuk was mag er best iets meer nieuws komen
Het ligt nú op een lager pitje, zodra dat weer op hoger vuur staat ga ik naar z'n show toequote:Op maandag 5 april 2010 19:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die man brengt gofferdomme genoeg releases en remixes uit, misschien ligt het nu op een lager pitje, maar je kunt me echt niet wijsmaken dat het júist Deadmau5 is bij wie je om nieuw materiaal smeekt
Oké. Ik heb er eigenlijk wel trek in, laatste keer dat ik 'm heb gezien was vorig jaar Extrema. Eens kijken of mensen me willen joinen.quote:Op maandag 5 april 2010 19:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het ligt nú op een lager pitje, zodra dat weer op hoger vuur staat ga ik naar z'n show toe
over het algemeen betekent dat uitverkocht.quote:Op maandag 5 april 2010 19:47 schreef dreamzk het volgende:
Hmm er staat alleen niet beschikbaar, niet dat het uitverkocht is. Dus morgen bel ik er even achterna, want blijkbaar heeft degene die de kaartjes zou kopen ze nog niet gekocht
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 5 april 2010 18:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De beste man mag eerst eens met interessant nieuw materiaal aankomen voordat ik er weer heen ga. Ken het geintje van hem onderhand al wel, en hoewel het altijd leuk was mag er best iets meer nieuws komen
Yeaahh Ik ga ook!!quote:Op maandag 5 april 2010 16:15 schreef dreamzk het volgende:
15 mei treedt Deadmau5 op in Paradiso in Amsterdam. Ik heb mn kaartjes al gekocht
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/DEADMAU5-MOGUAI.htm
?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
DeadMau5...
Ergens in augustus gaat dit geweldig worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |