Livemix jaquote:Op zondag 27 september 2009 00:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is gewoon een Livemix toch? Volgens mij slaat ie over bij 3:05..
De remix van Daft Punk's Harder Better Faster Stronger is ook erg![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:06 schreef Beaudelaire het volgende:
CD: Deadmau5 - For Lack of a Better Name
Zijn opening was ontzettend vet. Zelda intro tune en daarna de deadmau5 hitjes. In het midden zakte het in en aan het einde ging hij even goed hard. Hij stopte om 3uur (normale tijd) maar kwam toen weer terug en draaide een extra 20/30 min en eindigde met Ghosts n Stuff, hele zaal ging helemaal los. Al bij al heb ik ontzettend genoten. Ook veel succes met de vrouwen daar gehad aangezien ik verkleed als muis was met bijpassende staartquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zijn opening was ontzettend vet. Zelda intro tune en daarna de deadmau5 hitjes. In het midden zakte het in en aan het einde ging hij even goed hard. Hij stopte om 3uur (normale tijd) maar kwam toen weer terug en draaide een extra 20/30 min en eindigde met Ghosts n Stuff, hele zaal ging helemaal los. Al bij al heb ik ontzettend genoten. Ook veel succes met de vrouwen daar gehad aangezien ik verkleed als muis was met bijpassende staart
Ik vind Jaded juist een van z'n beste nummersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef 720Flip het volgende:
Deadmau5 maakt geweldige nummers, vooral zijn electro house kant is erg sterk.
Z'n progressive house kant met Faxing Berlin, Jaded, en z'n vele remixjes is compleet uitgemolken. Ook enorm makkelijk om die pluck te maken overigens
Catbread
En Faxing Berlinquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vind Jaded juist een van z'n beste nummers
Ik ook, maar na Jaded volgden al die remixen van hem. Bijv. z'n remix van energy 52... Ook andere producers in de progressive house/trance scene hebben zijn sound compleet uitgemolken, daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vind Jaded juist een van z'n beste nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |