Iquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:12 schreef dreamzk het volgende:
Ik ben zo ontzettend verliefd op zijn muziek, heb net een torrent bestandje gedownload met 110 nummers en remixes van hem en ze zijn allemaal ontzettend geil....
Jammer genoeg is zijn eerste optreden in nederland pas bij de amsterdam dance music event (ofzo) waar ik zeker naar toe ga om hem te zien.
Wou even melden dat hij een geniale koning is...
Ga ik ook heenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:44 schreef dreamzk het volgende:
Binnenkort staat hij in de HMH met Groove Armada voor de ADE. Kaartjes al gekocht
Godver, ik wil hem ook een keer live zienquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef Grimm het volgende:
Deadmau5 is baas, tijd geleden gezien in ilmuretto!
Ziet er leuk uit, maar volgens mij ben je er na een kwartier wel op uitgekekenquote:
Ik tijdens 5 Days Off in de Melkweg, best tof voor een keerquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef Grimm het volgende:
Deadmau5 is baas, tijd geleden gezien in ilmuretto!
Daarnet even 5 minuten mee gespeeld, is best tof hoorquote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar volgens mij ben je er na een kwartier wel op uitgekeken
Mja, een soort vocal remix jaquote:Op zondag 13 september 2009 00:18 schreef dreamzk het volgende:
Binennkort staat hij met Groove Armada in de HMHIk ben er sowieso bij!!
En dit is zijn nieuwste nummertje volgens mij:
Echt zo'n Ibiza knaller jaquote:Op zondag 13 september 2009 00:47 schreef eleusis het volgende:
Ik vind hem sterk. Echt een nummer voor de zomer, de zon en de vrolijke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |