En op Extrema Outdoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hij stond een paar weken geleden al op 5daysoff in Amsterdam. En is hier vast ook daarvoor al wel geweest.
Zo daar gaat het lekker los, hij draait ook erg goedquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Technofreakzz het volgende:
http://www.dancetrippin.t(...)108/Deadmau5/Ibiza__
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Deadmau5quote:Controversies
In December 2007, Marcus Schossow, Maor Levi and Dj Eco[10] created a project named Deadrat6 as a joke on Deadmau5, claiming his tracks sound alike.[10] A similar faux project was also created under the name of Sinterklaa5.[11]. As a counter-move, Deadmau5 created a track under the artist name "Marcus Fatsow",[12].
The rivalry between Deadmau5 and Schossow escalated at an event in April 2008 in Oslo, where, according to Marcus Schossow, Deadmau5 refused to play at a club if Marcus Schossow was going to play afterward. This led to Marcus Schossow being refused entry and made the night a Deadmau5 solo event.[13]
In an October 2008 interview with the Irish Daily Star Deadmau5 was quoted as follows:
“It puts me to fucking sleep, to be quite honest; I don’t really see the technical merit in playing two songs at the same speed together and it bores me to fucking tears and hopefully, with all due respect to the DJ type that will fucking go the way of the dinosaur, I'd like them to dis-a-fucking-pear! It's so middle man, they’re like fucking lawyers! You need them, but they’re fucking cunts. God bless them, they’re my number one customer right, so I’m not gonna go dis every fucking DJ. But to say you become this massive, "up on a podium" performer by playing other peoples productions, at the same speed as someone else's productions and fading between the two of them, I don’t get it...”[14]
Joel apologized for this comment on November 4, 2008. He explained that the interview was bad, and that it did not express his opinion about DJs correctly:
"let me start by admitting…. i did not grow up in the EDM scene. I dont [sic] consider my career to be about “being a DJ”. i dont [sic] have “DJ roots”. I never had any intention of becoming a DJ. and my conception of “DJ’s” [sic] in general from this standpoint has always been... being forced into some nightclub when i would have rather stayed home, and watch some dood mash the “play / stop” button and occaisionally [sic] move a pitch slider. Love it or hate it... that’s just been my conception of the traditional “dj”. Mind you, im [sic] not a total fucking idiot, and i recognize talent when i see it... and there are many talented DJ’s [sic] out there for sure. In my eyes, those would be the individuals who utilize technology to deliver the music in ways that are both skillful and innovate, moreso [sic] than my vision of the “play/stop/pitch” DJ. To me, the club is about “the party”... the people make the night... the DJ obviously needs to use that to his advantage, it’s give and take."[15]
Jingle door elk nummer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:15 schreef Mertofzo het volgende:
http://btjunkie.org/torre(...)4775ae79e710d67f9ad1
Nieuwe album van die gast, alleen heeft hij een irritant promotie jingle erin gegooid
Vond ut ook tegenvallen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef YuckFou het volgende:
Ik vind z'n producties best okay, maar het stuk van zn set op Extrema Outdoor wat ik gezien heb vond ik redelijk waardeloos
Lekkere remix. Binnenkort staat hij in de HMH met Groove Armada voor de ADE. Kaartjes al gekochtquote:
Ik vond het juist een geweldige set, en over het algemeen een verbetering tegenover vorig jaar op ADE. Dit jaar pas ik ervoor, verwacht namelijk niet dat de man weer vernieuwend zou zijn binnen enkele maanden. De blikjes bier gingen naar z'n manager, die achterin de zaal op het balkon stond. Zeker een gestoorde actie die ook fout kon lopen, maar uiteindelijk vond ik het vooral humorquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:32 schreef missU het volgende:
hij was redelijk waardeloos op 5daysoff.. Het begon goed,maar op een gegeven moment was hij zo dronken dat hij alleen nog maar bagger draaide en volle blikjes bier het publiek in gooide.
Iquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:12 schreef dreamzk het volgende:
Ik ben zo ontzettend verliefd op zijn muziek, heb net een torrent bestandje gedownload met 110 nummers en remixes van hem en ze zijn allemaal ontzettend geil....
Jammer genoeg is zijn eerste optreden in nederland pas bij de amsterdam dance music event (ofzo) waar ik zeker naar toe ga om hem te zien.
Wou even melden dat hij een geniale koning is...
Ga ik ook heenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:44 schreef dreamzk het volgende:
Binnenkort staat hij in de HMH met Groove Armada voor de ADE. Kaartjes al gekocht
Godver, ik wil hem ook een keer live zienquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef Grimm het volgende:
Deadmau5 is baas, tijd geleden gezien in ilmuretto!
Ziet er leuk uit, maar volgens mij ben je er na een kwartier wel op uitgekekenquote:
Ik tijdens 5 Days Off in de Melkweg, best tof voor een keerquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef Grimm het volgende:
Deadmau5 is baas, tijd geleden gezien in ilmuretto!
Daarnet even 5 minuten mee gespeeld, is best tof hoorquote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar volgens mij ben je er na een kwartier wel op uitgekeken
Mja, een soort vocal remix jaquote:Op zondag 13 september 2009 00:18 schreef dreamzk het volgende:
Binennkort staat hij met Groove Armada in de HMHIk ben er sowieso bij!!
En dit is zijn nieuwste nummertje volgens mij:
Echt zo'n Ibiza knaller jaquote:Op zondag 13 september 2009 00:47 schreef eleusis het volgende:
Ik vind hem sterk. Echt een nummer voor de zomer, de zon en de vrolijke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |