Lijkt me duidelijk als mensen dood in hun huis liggen is er nog genoeg te doen aan superman powers die niets kostenquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:14 schreef Atreidez het volgende:
En, wat is je klacht?
Zeg gewoon ook eens hallo tegen mensen die je niet kentquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
samenvatting?
Waarom het woord panisch en acceptatie zegt veel over jouzelf...quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Nee panisch op zoek naar acceptatie van je buren, daar zitten we op te wachten.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:17 schreef Den_Tokke het volgende:
Ik negeer mijn buren omdat hun autistische mongolenzoon elke dag steevast om 8 uur 's ochtends als een gek door het huis loopt terwijl hij een politiesirene imiteert. Ik beschouw mezelf niet als asociaal want ik groet geregeld ouderen op straat en zo hoor... die buren verdienen het gewoon.
~quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:17 schreef Dqod het volgende:
Ik zeg altijd netjes hoi tegen bijna iedereen die ik tegenkom
(uitgezonderd mensen die mij er TE eng uit zien.. Ik wil niet in elkaar geslagen worden)
En ik sta zelfs netjes op als ik een ouder iemand de bus/trein in zie komen en nergens kan zitten..
Ja.. Ik vind mezelf best een lief persoon
Heb pas geleden nog een huis open gemaakt voor de politie van iemand die dood wakker was geworden. Superman kon ook niets meer doen. Hij had al een lang weekend op de overloop gelegen in de volle zon.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk als mensen dood in hun huis liggen is er nog genoeg te doen aan superman powers die niets kosten
Whoohooquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
~
DAT mag!
Goed zo! Jij bent een sociaal meevoelend denkend mens!
Tijden veranderen meissie, mensen helaas ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whoohoo![]()
![]()
(Ik verwacht nu natuurlijk wel dat, als ik oud ben, mensen dat ook voor mij gaan doen u_u )
Ik sta enkel mijn zitplaats af aan ouderen die het vragen. Sommige oudjes beginnen te kankeren als je vraagt of ze willen zitten "omdat ze nog niet versleten zijn hoor". Andere oude mensen beginnen je dan weer verwijten naar het hoofd te slingeren als je niet meteen voor hen opstaat omdat je met je ipod/boek/whatever bezig was en ze niet zag staan... Ik blijf dus lekker zitten tenzij ze het vragen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:17 schreef Dqod het volgende:
Ik zeg altijd netjes hoi tegen bijna iedereen die ik tegenkom
(uitgezonderd mensen die mij er TE eng uit zien.. Ik wil niet in elkaar geslagen worden)
En ik sta zelfs netjes op als ik een ouder iemand de bus/trein in zie komen als ie nergens kan zitten..
Ja.. Ik vind mezelf best een lief persoon
True..quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Tijden veranderen meissie, mensen helaas ook.
Daar heb je ook een punt idd!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:23 schreef Den_Tokke het volgende:
[..]
Ik sta enkel mijn zitplaats af aan ouderen die het vragen. Sommige oudjes beginnen te kankeren als je vraagt of ze willen zitten "omdat ze nog niet versleten zijn hoor". Andere oude mensen beginnen je dan weer verwijten naar het hoofd te slingeren als je niet meteen voor hen opstaat omdat je met je ipod/boek/whatever bezig was en ze niet zag staan... Ik blijf dus lekker zitten tenzij ze het vragen.
Jij bent toch niet toevallig mijn oma die zich voordoet als man eh!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:26 schreef Heremeteit het volgende:
Ach, oud of niet, volgens mij zijn we allemaal redelijk onzichtbaar voor elkaar. Behalve voor onze vrienden van de blauwe enveloppen natuurlijk
Alleen bejaarden, toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Zeg gewoon ook eens hallo tegen mensen die je niet kent
Ook is het hier (Antwerpen) een trend bij moslima's om de tram te nemen met een kinderwagen. Probleem is enkel dat de deuren vd tram te smal zijn voor die kutdingen en ze bijgevolg keer op keer staan te knoeien en duwen. Dan staan ze je vies aan te gapen als je hen niet helpt. Ik help hen simpelweg niet omdat ze maar eens moeten beseffen dat zo'n kinderwagen gewoon te fucking groot is voor de deuren en dat zo'n ding ongeveer de plek van 5 mensen inneemt. Ja ja, ik kan me serieus ergeren aan mijn medemens... maar normale mensen krijgen nog steeds een portie beleefdheid hoor.quote:
Dat herken ik idd ook wel..quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:31 schreef Den_Tokke het volgende:
[..]
Ook is het hier (Antwerpen) een trend bij moslima's om de tram te nemen met een kinderwagen. Probleem is enkel dat de deuren vd tram te smal zijn voor die kutdingen en ze bijgevolg keer op keer staan te knoeien en duwen. Dan staan ze je vies aan te gapen als je hen niet helpt. Ik help hen simpelweg niet omdat ze maar eens moeten beseffen dat zo'n kinderwagen gewoon te fucking groot is voor de deuren en dat zo'n ding ongeveer de plek van 5 mensen inneemt. Ja ja, ik kan me serieus ergeren aan mijn medemens... maar normale mensen krijgen nog steeds een portie beleefdheid hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |