abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71913827
Hoe sociaal ben jij?

ben jij aardig, groet jij je buren..ken je ze ook echt?
De nare berichten reizen de pan uit, dode overleden buren die maandenlang in hun huis liggen te stinken etc.
Mensen die men nooit kende, ja hij groette altijd vriendelijk, niks mis mee..dacht ik..toch?
De maatschappij begint bij jezelf..hoe aardig ben jij?
Weet jij wel hoe blij een bejaarde is als jij ze gewoonweg groet op straat? Dat iemand hen nog zag staan uberhaupt..hoeveel energie kost jou dit eigenlijk?
Ben jij te beroerd om dit te doen? Om gewoonweg simpelweg een glimlach te produceren voor een ander menselijk wezen?
Kun je dit aan?

Voorbeeld een oude man sjokt langs de weg, in zijn scootmobiel, de enige die hem zien zijn de verzorgers van zijn bejaardencentra...
Meer niet.
Niemand ziet die man echt zo hij is, met zijn wijsheid, zijn jarenlange trouwe dienst aan het leven an sich.
En jij komt langs in je jeugdige ego days..groet je hem?
Of denk je ouwe opzij! Ik kom er aan!

Besef jij dat jij ooit in zijn positie zult verkeren? Vergeten door het leven..door mensen...door te zijn wie je bent maar het was niet genoeg.
Hoe hard je ook werkte, hoe enorm jij ook je best deed op een dag ben je vergeten.
En op een dag, rijd je dan op je scootmobiel rond en is er een jong mens die jou ziet staan en je groet..
De dag waarop die man dacht..tis wel goed zo...ik ben gewoon een niks een niemand meer.
En die groet van jou kan een wezenlijk verschil maken.
Een gewoonweg hallo is voldoende een glimlach...meer niet.
Besef je dit ook?

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71913830
En, wat is je klacht?
Where facts are few, experts are many.
pi_71913833
samenvatting?
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:15:20 #4
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71913834
Nee panisch op zoek naar acceptatie van je buren, daar zitten we op te wachten.
pi_71913835
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:14 schreef Atreidez het volgende:
En, wat is je klacht?
Lijkt me duidelijk als mensen dood in hun huis liggen is er nog genoeg te doen aan superman powers die niets kosten
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71913840
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
samenvatting?
Zeg gewoon ook eens hallo tegen mensen die je niet kent
pi_71913844
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Nee panisch op zoek naar acceptatie van je buren, daar zitten we op te wachten.
Waarom het woord panisch en acceptatie zegt veel over jouzelf...
feedbacked
pi_71913851
Ik negeer mijn buren omdat hun autistische mongolenzoon elke dag steevast om 8 uur 's ochtends als een gek door het huis loopt terwijl hij een politiesirene imiteert. Ik beschouw mezelf niet als asociaal want ik groet geregeld ouderen op straat en zo hoor... die buren verdienen het gewoon.
--------------
pi_71913853
Ik zeg altijd netjes hoi tegen bijna iedereen die ik tegenkom
(uitgezonderd mensen die mij er TE eng uit zien.. Ik wil niet in elkaar geslagen worden )

En ik sta zelfs netjes op als ik een ouder iemand de bus/trein in zie komen als ie nergens kan zitten..

Ja.. Ik vind mezelf best een lief persoon
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_71913856
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:17 schreef Den_Tokke het volgende:
Ik negeer mijn buren omdat hun autistische mongolenzoon elke dag steevast om 8 uur 's ochtends als een gek door het huis loopt terwijl hij een politiesirene imiteert. Ik beschouw mezelf niet als asociaal want ik groet geregeld ouderen op straat en zo hoor... die buren verdienen het gewoon.

Als jij die oudjes gewoonweg groet ben je ok!
pi_71913861
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:17 schreef Dqod het volgende:
(uitgezonderd mensen die mij er TE eng uit zien.. Ik wil niet in elkaar geslagen worden )

En ik sta zelfs netjes op als ik een ouder iemand de bus/trein in zie komen en nergens kan zitten..

~
DAT mag!

Goed zo! Jij bent een sociaal meevoelend denkend mens!
pi_71913864
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk als mensen dood in hun huis liggen is er nog genoeg te doen aan superman powers die niets kosten
Heb pas geleden nog een huis open gemaakt voor de politie van iemand die dood wakker was geworden. Superman kon ook niets meer doen. Hij had al een lang weekend op de overloop gelegen in de volle zon.
Ik maakte de deur open en werd verwelkomt door een zwerm vliegen en een niet nader te omschrijven geur.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:20:11 #13
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71913865
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

~
DAT mag!

Goed zo! Jij bent een sociaal meevoelend denkend mens!
Whoohoo

(Ik verwacht nu natuurlijk wel dat, als ik oud ben, mensen dat ook voor mij gaan doen u_u )
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:22:26 #14
156451 nexus-pilot
Slapend horror
pi_71913877
ga lekker huile hippie
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
pi_71913879
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:20 schreef Dqod het volgende:

[..]

Whoohoo

(Ik verwacht nu natuurlijk wel dat, als ik oud ben, mensen dat ook voor mij gaan doen u_u )
Tijden veranderen meissie, mensen helaas ook.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_71913885
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:17 schreef Dqod het volgende:

En ik sta zelfs netjes op als ik een ouder iemand de bus/trein in zie komen als ie nergens kan zitten..

Ik sta enkel mijn zitplaats af aan ouderen die het vragen. Sommige oudjes beginnen te kankeren als je vraagt of ze willen zitten "omdat ze nog niet versleten zijn hoor". Andere oude mensen beginnen je dan weer verwijten naar het hoofd te slingeren als je niet meteen voor hen opstaat omdat je met je ipod/boek/whatever bezig was en ze niet zag staan... Ik blijf dus lekker zitten tenzij ze het vragen.
--------------
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:25:10 #17
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71913888
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:22 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Tijden veranderen meissie, mensen helaas ook.
True..

Ff alle gekheid opzij..
Ik denk idd dat, als ik een jaartje of 80 ben, er niet zoveel sociaal gedrag (zoals we t nu kennen)
over is.. Maar miss is dat ook wel gewoon doemdenkerij
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:25:48 #18
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71913891
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:23 schreef Den_Tokke het volgende:

[..]

Ik sta enkel mijn zitplaats af aan ouderen die het vragen. Sommige oudjes beginnen te kankeren als je vraagt of ze willen zitten "omdat ze nog niet versleten zijn hoor". Andere oude mensen beginnen je dan weer verwijten naar het hoofd te slingeren als je niet meteen voor hen opstaat omdat je met je ipod/boek/whatever bezig was en ze niet zag staan... Ik blijf dus lekker zitten tenzij ze het vragen.
Daar heb je ook een punt idd!
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:26:09 #19
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_71913895
Ach, oud of niet, volgens mij zijn we allemaal redelijk onzichtbaar voor elkaar. Behalve voor onze vrienden van de blauwe enveloppen natuurlijk
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:27:48 #20
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71913902
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:26 schreef Heremeteit het volgende:
Ach, oud of niet, volgens mij zijn we allemaal redelijk onzichtbaar voor elkaar. Behalve voor onze vrienden van de blauwe enveloppen natuurlijk
Jij bent toch niet toevallig mijn oma die zich voordoet als man eh!!
Mijn oma zegt ook altijd Heremeteit.. Alleen dan de i en e omgedraaid
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:28:20 #21
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_71913905
Ja, ik ken mijn buren, maar dat komt meer omdat ik eerst hun verhuurder was. Leuke mensen, maar ik heb ze dan ook zelf uitgezocht destijds.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:30:00 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_71913916
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:

Zeg gewoon ook eens hallo tegen mensen die je niet kent
Alleen bejaarden, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71913923
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:

[..]

Daar heb je ook een punt idd!
Ook is het hier (Antwerpen) een trend bij moslima's om de tram te nemen met een kinderwagen. Probleem is enkel dat de deuren vd tram te smal zijn voor die kutdingen en ze bijgevolg keer op keer staan te knoeien en duwen. Dan staan ze je vies aan te gapen als je hen niet helpt. Ik help hen simpelweg niet omdat ze maar eens moeten beseffen dat zo'n kinderwagen gewoon te fucking groot is voor de deuren en dat zo'n ding ongeveer de plek van 5 mensen inneemt. Ja ja, ik kan me serieus ergeren aan mijn medemens... maar normale mensen krijgen nog steeds een portie beleefdheid hoor.
--------------
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:35:50 #24
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71913934
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:31 schreef Den_Tokke het volgende:

[..]

Ook is het hier (Antwerpen) een trend bij moslima's om de tram te nemen met een kinderwagen. Probleem is enkel dat de deuren vd tram te smal zijn voor die kutdingen en ze bijgevolg keer op keer staan te knoeien en duwen. Dan staan ze je vies aan te gapen als je hen niet helpt. Ik help hen simpelweg niet omdat ze maar eens moeten beseffen dat zo'n kinderwagen gewoon te fucking groot is voor de deuren en dat zo'n ding ongeveer de plek van 5 mensen inneemt. Ja ja, ik kan me serieus ergeren aan mijn medemens... maar normale mensen krijgen nog steeds een portie beleefdheid hoor.
Dat herken ik idd ook wel..
Sommige mensen mogen ook wel eens een beetje logisch gaan nadenken idd..
Vooral als t al heel vaak gebeurd..
pi_71913944
Wat een kankertopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')