Hier welquote:
Niewaar!!!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:10 schreef DemonRage het volgende:
Ik denk dat iedereen die op dat moment in die zaal zat nu Mexicaanse griep heeft.
JA IK HEB UM TOCH GEKOCHT!!!1!!11!!1o1l!!!!einz!!!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:10 schreef SpiekerJozef het volgende:
Sorry dat je zo'n last van me had maar ik had toch die plek betaald . . .
Eensch. Ensafquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:11 schreef Seam het volgende:
Die mij dan toch een Ensaf paint die zijn veel beter
Wel! spottedquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom op jou paint JB staat en geen JX?
Idd.. Laatst naar de bios geweest met m'n partner..quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Niets zo irritant als herriemakende mensen in de bioscoop
mijn plek wat doe jequote:Op zondag 16 augustus 2009 03:12 schreef JX het volgende:
[..]
JA IK HEB UM TOCH GEKOCHT!!!1!!11!!1o1l!!!!einz!!!!!
Bustedquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom op jou paint JB staat en geen JX?
Clap clap clap clapquote:Op zondag 16 augustus 2009 05:00 schreef Zeitgeist het volgende:
Tarantino kan buiten goeie films maken ook al niet spellen. Het is BastArd. NIET BastErd. Oh en ook Inglorious en NIET Inglourious.
hey goeie theoriequote:Op zondag 16 augustus 2009 10:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Busted![]()
TS haalt haar paints gewoon van internet en verandert alleen de B in een X en verzint er een verhaal omheen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:48 schreef Elixabete het volgende:
TS kan niks hebben en is wereldvreemd! lijkt autistisch.
En je paints zuigen, 13 in een dozijn ontwerpjes.
Hoooooooooohquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:48 schreef Elixabete het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
TS lijkt een beetje op john arbuckle.
En toch blijf je ze lezen hequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:34 schreef kensei het volgende:
Verkapt JX geilt op aandacht van FOK! nerds topic
TS is niet zo moedigquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:51 schreef DjMoonlight het volgende:
Dan draai je je om, en verzoek je die man vriendelijk zijn kop te houden. Als dat niet werkt waarschuw je hem als hij nog 1x irritant is je een leeg colaflesje in zijn strot ramt zodat hij stil is. Werkt gegarandeerd!
En dan die stoel kapot trappen voor de rest van de zaal!! EINZ!!!!!1o!111!!!!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:12 schreef JX het volgende:
[..]
JA IK HEB UM TOCH GEKOCHT!!!1!!11!!1o1l!!!!einz!!!!!
hear hear.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:34 schreef kensei het volgende:
Verkapt JX geilt op aandacht van FOK! nerds topic
Carequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hear hear.
De hint dat je goed bent met een computer en een tekenstokje is nu wel duidelijk.
Bovendien gaan de topics nu meer over je paint dan je oninteressante klachten, maar dat is natuurlijk precies wat je wilt.
De enigste theorie, aangezien TS het niet ontkent en er verder ook niet op in gaatquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De enigste enige theorie, aangezien TS het niet ontkent en er verder ook niet op in gaat
Goed zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd.. Laatst naar de bios geweest met m'n partner..
Zitten er 3 van die nerdy pubertjes naast ons elkaar te meppen met dropveters e.d..
Dat, plus de hele tijd herrie schoppen TIJDENS de film..
Ik heb ze bedreigd
Fantasierijke theorieėn hierquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De enigste theorie, aangezien TS het niet ontkent en er verder ook niet op in gaat
Fuck offquote:
Thxquote:
Blaatschaapje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:48 schreef Elixabete het volgende:
Donald Duck toch ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:50 schreef mafkees01 het volgende:
Jij draagt wel altijd dezelfde kleding ofniet TS?
Nee de maker (de echte maker, ene JBquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:50 schreef mafkees01 het volgende:
Jij draagt wel altijd dezelfde kleding ofniet TS?
Precies, tis JB's schuld, niet de mijnequote:Op zondag 16 augustus 2009 16:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee de maker (de echte maker, ene JB) van die paints laat 'TS' altijd dezelfde kleding dragen
Maar had jij je naam niet verkeerd gespeld, en wel als JB? Drijft J.Herrer hier niet de spot mee?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef JX het volgende:
[..]
Precies, tis JB's schuld, niet de mijne
Ik drijf de spot terugquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar had jij je naam niet verkeerd gespeld, en wel als JB? Drijft J.Herrer hier niet de spot mee?
In de UKquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef Magere_Gein het volgende:
Release Date:
27 August 2009 (Netherlands) (imdb)
Uh....Waar of in welke hoedanigheid heb je die film gezien, TS?
Wtf maakt dat uitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:37 schreef ScudRaket het volgende:
TS, je woont niet eens in NL, dat doet afbreuk aan je klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |