Ja, kijk eens naar de ID3 tags. Waarschijnlijk haalt je speler daar de namen uit en is dat dus je probleem. De ID3 tags kun je gemakkelijk aanpassen in een tag editor of bijvoorbeeld in Winamp.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef D. het volgende:
Ik heb een luisterboek gedownload.
De 257 bestanden zijn als volgt genummerd
01-01 Titel hoofdstuk01
01-02 Titel hoofdstuk01
01-03 Titel hoofdstuk01
01-04 Titel hoofdstuk02
01-05 Titel hoofdstuk02
enz.
Wanneer ik de bestanden overzet op de MP3 speler neemt ie het eerste gedeelte niet mee.
Dan heten de bestanden dus:
Titel hoofdstuk01
Titel hoofdstuk01
Titel hoofdstuk01
Titel hoofdstuk02
Titel hoofdstuk02
enz.
De speler zet welliswaar de hoofstukken netjes bij elkaar, maar de verschillende delen staan gewoon door elkaar en zijn dus zo niet te ordenen. Gewoon de bestandnaam aanpassen helpt niet, de speler herkent, ongeacht welke naam ik het bestand gee, ze nog steeds als Titel hoofdstuk01 enz.
Iemand een oplossing?
Je verneukt mn begeleidende hulpquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar de ID3 tags. Waarschijnlijk haalt je speler daar de namen uit en is dat dus je probleem. De ID3 tags kun je gemakkelijk aanpassen in een tag editor of bijvoorbeeld in Winamp.
een N73quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:42 schreef raaavi het volgende:
Welke muziek speler gebruik je (er komt nog een vervolg vraag)
Dat probeerde ik dus, maar hij pakt ze (mogelijk) dus uit die hieronder genoemde ID3 tagquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Ynske het volgende:
noem al je bestanden om naar getallen dus 001-002-003 etc
Hij haalt ze idd elders uit het bestand, dus mogelijk idd die tag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar de ID3 tags. Waarschijnlijk haalt je speler daar de namen uit en is dat dus je probleem. De ID3 tags kun je gemakkelijk aanpassen in een tag editor of bijvoorbeeld in Winamp.
Gedownload, en ben er nu mee aan het prutsen.quote:
Ik heb het eigenlijk alleen maar gebruikt om namen uit de ID3 tag als naam van het bestand in te stellen, dus ik durf het je niet te zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Gedownload, en ben er nu mee aan het prutsen.
Kun je mij wellicht ook vertellen hoe ik de tags aanpas?
Gewoon genummerd (001, 002, ..) is voldoende
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |