Is ook vetquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ziet er vet uit,, even downkopen :'D
Klopt, maar toch kan je op zo'n site ook heel veel lol makenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Aan je pik trekken is nog leuker dan die site.
Geen idee, ik heb d'r nog nooit naakt gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Klopt, maar toch kan je op zo'n site ook heel veel lol maken![]()
En Tijgertje heeft hopelijk geen pik![]()
Ik ook niet, daarom zeg ik ik ook hopelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb d'r nog nooit naakt gezien.
Omnia?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef dirkjo het volgende:
Om maar het onderwerp te veranderen.. Wie weet er nog grappige games voor op me Omnia?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef dirkjo het volgende:
Om maar het onderwerp te veranderen.. Wie weet er nog grappige games voor op me Omnia?
Jaquote:
Wat is nou het probleem?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaMogen deze mensen niet gewoon een auto op hun hoofd krijgen ofzo?
Mensen die andere mensen de dood toewensen vanwege een dialect foutje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaMogen deze mensen niet gewoon een auto op hun hoofd krijgen ofzo?
Ik krijg er oogbalkanker vanquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen de dood toewensen vanwege een dialect foutje._!
Ja! Waarom zeg je dat dan niet gelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:27 schreef dirkjo het volgende:
Zal ik het dan maar zo zeggen:
blablabla.... voor op mijn omnia?
Er zijn grenzen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen de dood toewensen vanwege een dialect foutje._!
Omdat ik blind typ? Ik al 1 maand geen school meer gehad, en omdat het al 00.28 uur is? (eigenlijk helemaal niet laatquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Waarom zeg je dat dan niet gelijk
En als je blind typt kan je opeens niet meer spellen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Omdat ik blind typ? Ik al 1 maand geen school meer gehad, en omdat het al 00.28 uur is? (eigenlijk helemaal niet laat)
Omnia moet met een hoofdletter kneusquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:36 schreef dirkjo het volgende:
Maargoed, nu het gezeur over mijn MEGA spelfout voorbij is... iemand nog een leuke game voor MIJN omnia?
Ach, ik had dit jaar 2 weken vakantie, dat is ook niet allesquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:40 schreef dirkjo het volgende:
Ze zouden de vakanties moeten afschaffen, je leven wordt er niet beter op
ik had 10 weken vakantiequote:Op zondag 16 augustus 2009 00:40 schreef dirkjo het volgende:
Ze zouden de vakanties moeten afschaffen, je leven word er niet beter op
Zit je nog op de middelbare?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:45 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb er nog 3 te gaan... genoeg te doen, dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |