Klopt alice had ik ook aan gedacht maar die is niet bij hem te krijgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Salatrel het volgende:
ik ken eigelijk alleen Alice die maandelijks opzegbaar is zonder dat je eerst een jaarcontract krijgt.
Telfort heeft een jaarcontract dus dat is wel jammer. Hij wil geen jaarcontract omdat hij niet weet of het gaat bevallen en hoevaak hij het gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik ben super tevreden over telfort, en durf er nog voor uit te komen ook
Dat is zo idd maar dan heeft hij liever het net voor 10 euro dan heb je 1,5 mb dus dat is dan toch nog iets sneller. En dat is dus ook per maand opzegbaar mischien is dat dan de beste keus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:18 schreef Aaargh! het volgende:
Ziggo Telefonie Z1. Als je daar het goedkoopste telefoon abbo afsluit (9,95/maand, onmiddelijk op te zeggen) krijg je er gratis 'basis internet' bij, (64 kilobit, dus super traag).
Als je je KPN abbo opzegt (met nummerbehoud e.d.) heb je dus zo goed als gratis internet. 't is onwerkbaar traag maar snelheid maakte je niet uit.
Dus snelheid maakt wel uit...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:23 schreef dulce1987 het volgende:
[..]
Dat is zo idd maar dan heeft hij liever het net voor 10 euro dan heb je 1,5 kilobit dus dat is dan toch nog iets sneller.
1,5 kilobit is 42 keer langzamer dan 64 kilobit. Bovendien denk ik niet dat er een provider is die dat soort snelheden aanbied, misschien dat je ooit mobiel internet kon krijgen tegen die snelheid in 1983 ofzo.quote:En dat is dus ook per maand opzegbaar mischien is dat dan de beste keus.
Nee hoor maar wel als je de keuze hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:39 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dus snelheid maakt wel uit...
[..]
1,5 kilobit is 42 keer langzamer dan 64 kilobit. Bovendien denk ik niet dat er een provider is die dat soort snelheden aanbied, misschien dat je ooit mobiel internet kon krijgen tegen die snelheid in 1983 ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |