abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71906452
Hi Guys,

I am back again ! Met de volgende vraag:

Een kennis gaat voor het eerst een computer gebruiken en wil hier uiteindelijk op internetten.
We zijn dus op zoek naar het goedkoopste internet, zonder contract.

Hebben jullie tips/ervaringen?

De snelheid maakt niet uit.
Het moet zo goedkoop mogelijk.
En het moet geen vast contract zijn, dus per direct opzegbaar ( of maand opzegtermijn bijv. )

Ik vroeg me af of er uberhaubt nog telefoontikken-internet word aangeboden.

Ben benieuwd naar de reacties !

Kus !
Live your life to the fullest!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:47:08 #2
223929 fraggie1975
Begint eer gij bezint!
pi_71906754
ga ff bij dixons langs ofzo, die kunnen er een aantal op een rijtje leggen voor je.
I love you for your mind , baby give me your body.
pi_71906805
ik ken eigelijk alleen Alice die maandelijks opzegbaar is zonder dat je eerst een jaarcontract krijgt.
pi_71906988
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Salatrel het volgende:
ik ken eigelijk alleen Alice die maandelijks opzegbaar is zonder dat je eerst een jaarcontract krijgt.
Klopt alice had ik ook aan gedacht maar die is niet bij hem te krijgen.
Dus ik dacht mischien is er nog een inbelabonnement maar dat zal wel helemaal weg zijn natuurlijk
De goedkoopste die ik nu heb gevonden is HET NET 10 euro per maand. en die is wel per maand opzegbaar.
pi_71906997
ik ben super tevreden over telfort, en durf er nog voor uit te komen ook
pi_71907046
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik ben super tevreden over telfort, en durf er nog voor uit te komen ook
Telfort heeft een jaarcontract dus dat is wel jammer. Hij wil geen jaarcontract omdat hij niet weet of het gaat bevallen en hoevaak hij het gaat gebruiken.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:07:02 #7
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_71907159
Wil je wel aan telefoontikken-internet vastzitten? Vroegah, toen Zon nog bestond (nu Tele2) had ik inderdaad ook telefoontikken internet, maar daar ben ik al een hele tijd vanaf gestapt.
Ook doordat wanneer je dit gebruikt, de telefoonlijn bezet is, en je dus ook niet bereikbaar bent.

Blijkbaar woont-ie in een dorp dat alleen KPN-apparatuur in de centrale heeft staan, hij kan eventueel (mits in het gebied waar Ziggo te verkrijgen is) ook voor Ziggo kiezen, is ook zonder contract, dus per maand opzegbaar.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:18:06 #8
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_71907403
Ziggo Telefonie Z1. Als je daar het goedkoopste telefoon abbo afsluit (9,95/maand, onmiddelijk op te zeggen) krijg je er gratis 'basis internet' bij, (64 kilobit, dus super traag).

Als je je KPN abbo opzegt (met nummerbehoud e.d.) heb je dus zo goed als gratis internet. 't is onwerkbaar traag maar snelheid maakte je niet uit.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_71907500
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:18 schreef Aaargh! het volgende:
Ziggo Telefonie Z1. Als je daar het goedkoopste telefoon abbo afsluit (9,95/maand, onmiddelijk op te zeggen) krijg je er gratis 'basis internet' bij, (64 kilobit, dus super traag).

Als je je KPN abbo opzegt (met nummerbehoud e.d.) heb je dus zo goed als gratis internet. 't is onwerkbaar traag maar snelheid maakte je niet uit.
Dat is zo idd maar dan heeft hij liever het net voor 10 euro dan heb je 1,5 mb dus dat is dan toch nog iets sneller. En dat is dus ook per maand opzegbaar mischien is dat dan de beste keus.

[ Bericht 0% gewijzigd door dulce1987 op 15-08-2009 21:06:21 ]
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:39:59 #10
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_71907786
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:23 schreef dulce1987 het volgende:

[..]

Dat is zo idd maar dan heeft hij liever het net voor 10 euro dan heb je 1,5 kilobit dus dat is dan toch nog iets sneller.
Dus snelheid maakt wel uit...
quote:
En dat is dus ook per maand opzegbaar mischien is dat dan de beste keus.
1,5 kilobit is 42 keer langzamer dan 64 kilobit. Bovendien denk ik niet dat er een provider is die dat soort snelheden aanbied, misschien dat je ooit mobiel internet kon krijgen tegen die snelheid in 1983 ofzo.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_71908276
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:39 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Dus snelheid maakt wel uit...
[..]

1,5 kilobit is 42 keer langzamer dan 64 kilobit. Bovendien denk ik niet dat er een provider is die dat soort snelheden aanbied, misschien dat je ooit mobiel internet kon krijgen tegen die snelheid in 1983 ofzo.
Nee hoor maar wel als je de keuze hebt natuurlijk
Eeh ik bedoel trouwens 1,5 mb !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')