Daar is geen eenduidig antwoord op te geven.quote:
Yeah!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:49 schreef Arnold_fan het volgende:
TVP, op te halen in Apeldoorn neem ik aan?
Ik las het in je Garfield topic inderdaad. 80 euro geboden, dan kom ik hem maandagavond ophalen.quote:
Volgens mij weegt zoiets wel meer dan 10kg (geen idee eigenlijk, maar het is een redelijk zware kast). Maar voor 125E ben je wel absoluut de hoogste bieder op dit moment. Was 't een serieus bod, of een geintje (ik kan de smiley nie helemaal plaatsen)...quote:
Voor het eerst dat je met Marktplaats werkt? Dat zegt niet zo heel erg veel hoor.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef JeOma het volgende:
Sorry, ik laat 'm even iets langer staan. Op marktplaats heb ik zojuist 'n bod van 135E gekregen.
Nee, ongeveer de 250e keer dat ik met Marktplaats werk. Ik weet idd dat zo'n bod niet alles zegt. Maar ik denk sowieso dat ik er wel meer voor kan krijgen dan de nu geboden 112E (+verzendkosten).quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je met Marktplaats werkt? Dat zegt niet zo heel erg veel hoor.....
Ik wil die pc niet voor mezelf kopen maar voor mijn zwager. PM me maar hoe we het vanavond kunnen afronden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:10 schreef JeOma het volgende:
[..]
Nee, ongeveer de 250e keer dat ik met Marktplaats werk. Ik weet idd dat zo'n bod niet alles zegt. Maar ik denk sowieso dat ik er wel meer voor kan krijgen dan de nu geboden 112E (+verzendkosten).
Want? Ik zie nog geen hoger bodquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik wil die pc niet voor mezelf kopen maar voor mijn zwager. PM me maar hoe we het vanavond kunnen afronden.
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:14 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Want? Ik zie nog geen hoger bod
Nee, niet akkoord.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:51 schreef synnath het volgende:
100.- kom hem vanavond ophalen indien akkoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |