abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71904242
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:20 schreef klotezooi het volgende:
Als het kon dan vertrok ik gelijk uit nederland
Heb enkel nog een zoontje van 3 die ik niet kan missen
Daarom is het ook zo tegenstrijdig dat ik toch uit dit leven wil stappen maar hem niet kan missen
Voor het ongeluk van vorig jaar heb ik hulp gehad maar is niks geworden puur omdat het niet klikte met de psychiater/psycholoog
Ik ben ook geen prater daarom is een forum wel zo makkelijk soms
quote:
Als je geen prater bent; korrelatie biedt ook online hulpverlening.
Je kunt ze mailen via vraag@korrelatie.nl.
Kun je het in ieder geval van je af schrijven en er kijken dan mensen naar die er verstand van hebben en je verder kunnen helpen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:29:35 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71904327
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:20 schreef klotezooi het volgende:
Als het kon dan vertrok ik gelijk uit nederland
Heb enkel nog een zoontje van 3 die ik niet kan missen
Daarom is het ook zo tegenstrijdig dat ik toch uit dit leven wil stappen maar hem niet kan missen
Voor het ongeluk van vorig jaar heb ik hulp gehad maar is niks geworden puur omdat het niet klikte met de psychiater/psycholoog
Ik ben ook geen prater daarom is een forum wel zo makkelijk soms
Je zoontje kan jou ook niet missen!!!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_71905268
Je hebt een zoontje. Een kind heeft ALTIJD zijn ouders nodig. Plaats jezelf eens alsjeblieft in je zoontje. Hij zal er later ook problemen aan gaan overhouden zo. Zoek alsjeblieft psychologische hulp en ga vooral geen domme dingen doen zoals jezelf van kant maken of dergelijk.

Zie de links die de andere hebben geplaatst hier..
-
pi_71905303
idd ga hulp zoeken..
je wilt toch niet meer onschuldige mensen van hun leven beroven
pi_71905488
Er zijn mensen die hun eigen kinderen hebben zien sterven, die toch ook gewoon op een bepaalde manier de draad kunnen oppakken. Met de juiste hulp kan je het echt wel een plek geven en verder gaan. Dus doe nou geen gekke dingen.
pi_71905514
Toch ook weer: zoek hulp. En geef het niet op als het niet klikt met de hulpverlener, geef dit gewoon aan en zorg dat je dan een andere psycholoog/psychiater/maatschappelijk werker krijgt, tot je er een vindt waar je wel kunt beginnen met verwerken.
In de tussentijd... jij kunt je zoontje niet missen en daarom doe je het niet. Ik ben moeder en ik draai het om, je kind heeft maar 1 echte papa. Jij wilt die jongen niet laten opgroeien zonder die papa en je wilt al helemaal niet dat hij op latere leeftijd jouw zelfmoord moet verwerken en met de vraag moet leren omgaan "waarom vond papa het niet waard om te blijven leven voor mij?"
Dus tot je goede hulp gevonden hebt, moet je je aan dit soort dingen vast blijven klampen als je weer op het punt belandt dat je denkt: "en nu doe ik het echt"
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:48:05 #32
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71905601
TS, als je echt dood wilde dan was je dat al wel. Dus aangezien je niet zo vastbesloten bent, lijkt het me een goed plan dat je hulp zoekt zodat je dit op een gezonde manier kan verwerken. Ik wens je veel succes!
Resistance is futile
pi_71906837
Ik kan je op deze manier alleen maar sterkte wensen en je net als alle anderen adviseren om goede hulp te zoeken om alles te verwerken. Als je het allemaal niet meer ziet zitten denk dan aan je zoontje en denk eraan dat hij zijn vader niet kan missen dus doe alsjeblieft geen dingen die niet meer terug te draaien zijn. Nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke situatie!
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71906901
Het is zeker niet leuk maar waarom niet aan een geheel nieuwe start beginnen?

Klote van dat ongeluk, maar als het jou schuld niet is, moet je het van je af proberen te zetten. Erg kut dat op z'n moment als dit je vrouw bij je weggaat...

Maar verhuis naar een nieuwe stad, ga iets doen wat je altijd al een gedaan wilde hebben, misschien dat je dat goed doet.

Voor echte hulp moet je trouwens met een psycholoog ofzo gaan praten.
En dat kan zomaar.....?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:29:20 #35
163650 Greys
pi_71907603
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:55 schreef Lienzz het volgende:
Het is zeker niet leuk maar waarom niet aan een geheel nieuwe start beginnen?

Klote van dat ongeluk, maar als het jou schuld niet is, moet je het van je af proberen te zetten. Erg kut dat op z'n moment als dit je vrouw bij je weggaat...

Maar verhuis naar een nieuwe stad, ga iets doen wat je altijd al een gedaan wilde hebben, misschien dat je dat goed doet.

Voor echte hulp moet je trouwens met een psycholoog ofzo gaan praten.
Heb je het topic wel verder gelezen dan alleen de OP?
Hij heeft al eerder met een psycholoog gepraat.

@TS: wat jammer dat het toen niet klikte. Sterkte met alles, je komt er echt doorheen, al lijkt het nu van niet. Doe iets met de hierboven genoemde tips, alsjeblieft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71908271
Goeie tips hier in dit topic, kan me er alleen bij aansluiten: zoek hulp. Veel sterkte!
Hallon!
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:01:23 #37
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71928694
er is maar 1 advies wat hier inderdaad telt en dat is zoek goede professionele hulp. Je zegt al hulp gehad te hebben en dat het niet klikte met de psychiater/psycholoog. Was het een psychiater of was het een psycholoog? Dat is nl iets geheel anders. Maar als dat de enige reden is dat het niet werkte,is het natuurlijk een mogelijkheid om een andere psycholoog te regelen waar het wel mee klikt. Er zijn overigens genoeg vormen van therapie waarbij je niet hoeft te praten en dan wel degelijk aan je problemen werkt.(transformational breathing, EMDR, accupunctuuren wrs nog vele soorten die ik niet ken). Ik hoor ook niets over slachtofferhulp. in deze situaties hadden die een grote rol voor je kunnen spelen.

al samenvattend zou ik zeggen morgenvroeg meteen de huisarts bellen,zeggen dat je morgen nog een afspraak wil omdat je echt in de problemen zit, en dan met de huisarts heel eerlijk praten over je gevoelens en je gedachten. Wanneer er een wachttijd is voordat je bij een psycholoog terecht kan,zou ik je aanraden een wekelijkse afspraak met je huisarts te maken, op de een of andere manier scheelt het om alleen al daarheen te moeten, mss kun je die afspraken al op voorhand maken,zodat je niet iedere week weer hoeft te bellen.

in ieder geval veel sterkte, en believe me je kan uit hele diepe dalen komen,maar je moet er wel keihard voor werken, ook al ben je daar gekomen door toedoen van anderen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 augustus 2009 @ 20:04:26 #38
163650 Greys
pi_71930111
Hoe gaat het vandaag, TS?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71930256
Stel iig iemand of enkele mensen op de hoogte van je problemen zodat je bij deze mensen terecht kan op de momenten dat het echt te zwaar wordt. Je moet iets als dit niet alleen willen oplossen.
Whaaaat???? No money?
pi_71930390
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:11 schreef Johnny-V het volgende:
Stel iig iemand of enkele mensen op de hoogte van je problemen zodat je bij deze mensen terecht kan op de momenten dat het echt te zwaar wordt. Je moet iets als dit niet alleen willen oplossen.
Goede post
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_71930594
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:01 schreef scrub_nurse het volgende:Ik hoor ook niets over slachtofferhulp. in deze situaties hadden die een grote rol voor je kunnen spelen.

al samenvattend zou ik zeggen morgenvroeg meteen de huisarts bellen,zeggen dat je morgen nog een afspraak wil omdat je echt in de problemen zit, en dan met de huisarts heel eerlijk praten over je gevoelens en je gedachten.
dit inderdaad. Je kan ook een afspraak maken met slachtofferhulp, voor de periode dat je nog niet terechtkan bij een nieuwe psycholoog. Zij zijn er ook voor veroorzakers en getuigen van verkeersongelukken en je kan er vaak binnen een paar dagen al terecht.
pi_71930609
edit: dubbel
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:32:35 #43
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_71930738
Er staan aardig wat tips in dus ik kan niet meer zeggen dan, leef verder ook al doe je het voor je bloed eigen kind.
En ik wens je sterkte ts, met de hoop dat alles goed komt, kop op.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:50:14 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71947041
http://113online.nl/

verder gaat deze problematiek veels te ver voor R&P, dus vooralsnog een slotje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')