er is maar 1 advies wat hier inderdaad telt en dat is zoek goede professionele hulp. Je zegt al hulp gehad te hebben en dat het niet klikte met de psychiater/psycholoog. Was het een psychiater of was het een psycholoog? Dat is nl iets geheel anders. Maar als dat de enige reden is dat het niet werkte,is het natuurlijk een mogelijkheid om een andere psycholoog te regelen waar het wel mee klikt. Er zijn overigens genoeg vormen van therapie waarbij je niet hoeft te praten en dan wel degelijk aan je problemen werkt.(transformational breathing, EMDR, accupunctuuren wrs nog vele soorten die ik niet ken). Ik hoor ook niets over slachtofferhulp. in deze situaties hadden die een grote rol voor je kunnen spelen.
al samenvattend zou ik zeggen morgenvroeg meteen de huisarts bellen,zeggen dat je morgen nog een afspraak wil omdat je echt in de problemen zit, en dan met de huisarts heel eerlijk praten over je gevoelens en je gedachten. Wanneer er een wachttijd is voordat je bij een psycholoog terecht kan,zou ik je aanraden een wekelijkse afspraak met je huisarts te maken, op de een of andere manier scheelt het om alleen al daarheen te moeten, mss kun je die afspraken al op voorhand maken,zodat je niet iedere week weer hoeft te bellen.
in ieder geval veel sterkte, en believe me je kan uit hele diepe dalen komen,maar je moet er wel keihard voor werken, ook al ben je daar gekomen door toedoen van anderen