Niet doen, niet doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef klotezooi het volgende:
Ik zit met het volgende probleem
Vorig jaar heb ik met mijn vrachtauto een scooterrijder doodgereden wat niet mijn schuld was
Daar had ik het al erg moeilijk mee
Nu heb ik vorige week een ongeluk meegemaakt waarbij 2 doden zijn gevallen waaronder een kind
Ik kan gelukkig naar rechts uitwijken met mijn auto maar er zijn toen wel 5 auto;s op elkaar geklapt doordat iemand een auto sneed
Ik heb dat dode kind gezien en dat is me niet in mijn koude kleren gaan zitten
Nu kreeg ik van de week te horen dat mijn vrouw bij me weg wil na 9 jaar huwelijk
Ik kan het gewoon niet meer aan en wil ook niet meer leven op deze wijze
Heb bijna 2x geprobeerd met mijn auto onder een vrachtwagen te knallen of hem tegen een boom te gooien
Enkel op het laatste moment heb ik het lef niet meer
Wat moet ik doen, ik trek het niet meer
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:32 schreef CoolGuy het volgende:
indien dit serieus is: hulp zoeken en als je zelf niet weet hoe, vrienden inschakelen. In ieder geval niet hier komen met dit soort dingen.
Voor de duidelijkheid; je kunt dit forum natuurlijk wel gebruiken als een uitlaatklep, maar als ik dat zo lees is dit niet het moment om berichtjes te gaan zitten afwachten van mensen hier, en hier zitten nogal wat mensen die bot kunnen reageren.
Ik zeg: hulp zoeken in de echte wereld, niet alleen maar hier op internet.
Je beseft dat je dan die bestuurder hetzelfde aandoet als waar jij nu last van hebt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef klotezooi het volgende:
Heb bijna 2x geprobeerd met mijn auto onder een vrachtwagen te knallen of hem tegen een boom te gooien
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:34 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Je beseft dat je dan die bestuurder hetzelfde aandoet als waar jij nu last van hebt?
Als ik jouw was zou ik professionele hulp inschakelen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:34 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Je beseft dat je dan die bestuurder hetzelfde aandoet als waar jij nu last van hebt?
Als ik jouw was zou ik professionele hulp inschakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |