Die posten geen foto's van zichzelf..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:20 schreef Crack_ het volgende:
En ik dacht dat er ook nog wel een paar knappe jongens op fok zaten
Serieus??!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Alleen een paar bazen met bijbehorend fobo!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:20 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Alien armenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Afwazig het volgende:
De camera kon de fail van deze faalbaas niet aan en besloot de shit maar te censureren.
[ afbeelding ]
Think againquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Jawel, maar die zijn zo populair dat ze niet naar fok meetings gaan want ze hebben al zat vriendenquote:
Dat dacht ik nou precies van de vrouwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:20 schreef Crack_ het volgende:
I'd hit itquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:12 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou precies van de vrouwen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Wel tof dat ze toen op de foto mochten met de Foo Fighters.
[ afbeelding ]
gingen ze deze keer niet naar een camping?? zal wel veel ellende worden dan met verbrande neuzen, ruggetjes en wat er nog meer word tentoongesteld..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik merk een structureel gebrek aan zonlicht op.
Echt heh, die mensen komen voor het eerst buiten na 5 jaar ofzo, en dan worden ze nog op de foto gezet ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik merk een structureel gebrek aan zonlicht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |