quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:43 schreef defabiman het volgende:
haha, het gif in bier heet alcohol =]
je hebt er de ballen verstand van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga je niet zo snel dood aan!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:43 schreef defabiman het volgende:
haha, het gif in bier heet alcohol =]
je hebt er de ballen verstand van..
Het trapgat werkt wel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
In een ander topic werd toch al gemeldt dat je van bier kanker kreeg dus wat is het probleem? (trouwens je krijgt ook kanker van frisdrank, chips en weet ik wat nog meer...ik zoek het trapgat maar op...oh wacht ik heb alleen maar een rolletje touw in huis voor het dichtknopen van de vuilniszakken dus dat werkt niet dan maar verder leven tot ik kanker krijg van alles wat ik eet)
Dat ik er kanker van krijg mag zo fijn zijn, maar er hoort niet iets vast in bier te zitten, ook even heineken aanklagen om dit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
In een ander topic werd toch al gemeldt dat je van bier kanker kreeg dus wat is het probleem? (trouwens je krijgt ook kanker van frisdrank, chips en weet ik wat nog meer...ik zoek het trapgat maar op...oh wacht ik heb alleen maar een rolletje touw in huis voor het dichtknopen van de vuilniszakken dus dat werkt niet dan maar verder leven tot ik kanker krijg van alles wat ik eet)
Iets met een touw en ruimte om te daar rond te hangen, ik voelde me even moedeloos worden met al die topics die op FOK geopend worden met al dat voedsel waar je volgens wetenschappers allemaal kanker van krijgt/quote:
Misschien Battlefield Earth kijken nog eens dan maar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Iets met een touw en ruimte om te daar rond te hangen, ik voelde me even moedeloos worden met al die topics die op FOK geopend worden met al dat voedsel waar je volgens wetenschappers allemaal kanker van krijgt/
Zou toch eens eest even gaan nakijken welke onderdelen het ding allemaal bevat voordat je bij Heineken iets aankaart wat gewoon een onderdeel van het ding is wat erin hoort te zitten, weet ik veel iets met een CO2 capsule of zo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat ik er kanker van krijg mag zo fijn zijn, maar er hoort niet iets vast in bier te zitten, ook even heineken aanklagen om dit.
Ding heb ik vaak genoeg gehaald, hoort niets in te zitten, maar morgen maak ik hem open.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou toch eens eest even gaan nakijken welke onderdelen het apparaat allemaal bevat voordat je bij Heineken iets aankaart wat gewoon een onderdeel van het toestel is wat erin hoort te zitten, weet ik veel iets met een CO2 capsule of zo/
Ik hebquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Misschien Battlefield Earth kijken nog eens dan maar?
Ik ging er net op inslaan, toen gingen mn buren schreeuwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:01 schreef foqqer het volgende:
Waarom niet nu, ipv ons in spanning te laten wachten
Laat ons weten wat je hebt gevonden, wij wachten in spanning!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ding heb ik vaak genoeg gehaald, hoort niets in te zitten, maar morgen maak ik hem open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |