Het is morgen zaterdag en het word warm, dus dan geef ik ze een heel kratje hertog jan weg !quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef Bill_E het volgende:stort die 17 euro terug.. Waarom zou je je daar druk over maken
Ik snap de hele zin nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef Yreal het volgende:
Het was een bonus van 42.50, waarvan er 35 vervalt omdat iemand het bedrag terug laat sommeren
Je zou even kunnen kijken of het bewijs overduidelijk is. Anders kun je ze nog een oor aannaaien, maar voor zo'n luttel bedrag zou ik geen moeite doen.quote:c. de voorschotten op het loon, door de werkgever in geld aan de werknemer verstrekt, mits daarvan schriftelijk blijkt.
42,50 -/- 35 = 17,00quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef Yreal het volgende:
Het was een bonus van 42.50, waarvan er 35 vervalt omdat iemand het bedrag terug laat sommeren
Ik had 4 man een donateurschap aangesmeerd (quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:52 schreef Uro het volgende:
Als ik het goed begrijp willen ze een bedrag terughalen dat jij teveel hebt ontvangen als bonus. In jouw geval was een soort voorschot, omdat je er achteraf geen recht op bleek te hebben.
Ik zit even te bladeren in het BW en volgens artikel 632 mag in jouw geval het geld gewoon gevorderd worden.
[..]
Je zou even kunnen kijken of het bewijs overduidelijk is. Anders kun je ze nog een oor aannaaien, maar voor zo'n luttel bedrag zou ik geen moeite doen.
Een bedrag van ¤ 7,50 netto wordt ¤ 17,66 bruto??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:46 schreef Yreal het volgende:
Zoals ik het lees, word een bonus van 42.50 terug gebracht tot 7.50. Daarna word er weer loonheffing over dat bedrag terugbetaalt zodat ze op 17.66 uitkomen
lekkere wijven verdien 80 euro / uurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een bedrag van ¤ 7,50 netto wordt ¤ 17,66 bruto??
Ik weet niet wat zo'n baggerbaantje betaalt, maar met zo'n percentage loonheffing klinkt het als een ministerssalaris
Wel als je tig man hebt die stelselmatig ontslag neemt en zo'n bedrag terug moet betalen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef MamsX het volgende:
Terugbetalen, 17 euro is toch de moeite niet om over te zeuren.
Nee, lelijke wijven verdienen 80 euro per uur. Echt lekkere wijven doen 500 of meer per uur...quote:lekkere wijven verdien 80 euro / uur
lijkt me dat er een groot verloop is met dit werk, en ik vind het daarom raar dat men een bonus betaalt voordat men zeker weet dat de donatie niet stop gezet wordt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:08 schreef Uro het volgende:
[..]
Wel als je tig man hebt die stelselmatig ontslag neemt en zo'n bedrag terug moet betalen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:10 schreef Napalm het volgende:
Terugbetalen maar dan wel met de melding dat ze het, buiten kantooruren, cash kunnen ophalen bij jouw thuis. Als je ervoor naar de bank moet moet je ze helaas EUR20 handling&administratie in rekening brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |