abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71892558
Ik ga binnenkort op reis en dan wil ik ditmaal mijn laptop meenemen. Ik mag max. 12 kg handbagage meenemen. Is dit nou inclusief of exclusief de laptoptas? Volgens klm.nl wel, maar op diverse fora beweren mensen dat de laptoptas als extra bagage mag worden meegenomen. Weet iemand hoe dit bij klm het geval is?
Korhie
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:38:02 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71892699
quote:
Ik mag max. 12 kg handbagage meenemen. Is dit nou inclusief of exclusief de laptoptas? Volgens klm.nl wel,
lees die zin nou nog een keer
pi_71892706
Mag een laptoptas mee als extra handbagage?
Een kleine laptop mag mee als extra handbagage mits het totale gewicht van uw handbagage de 12 kg niet overschrijdt.

Als dit op de KLM site staat is het toch duidelijk wat iemand op een forum ook zegt?

Je mag een laptoptas meenemen maar in totaal niet meer dan 12 kg handbagage hebben (dat is dus incl die laptoptas)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71892840
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef Buschetta het volgende:

[..]

lees die zin nou nog een keer
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:33 schreef Koetta het volgende:
Volgens klm.nl wel, maar op diverse fora beweren mensen dat de laptoptas als extra bagage mag worden meegenomen.
Kijk jij nou eens een keer verder dan je neus lang is
Korhie
pi_71893698
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Koetta het volgende:

[..]

[..]

Kijk jij nou eens een keer verder dan je neus lang is
let jij wel op?
quote:
ls dit op de KLM site staat is het toch duidelijk, wat iemand op een forum ook zegt?
gewoon aanhouden wat KLM zegt, tenzij je met een andere maatschappij gaat... daarin verschilt het gewicht en of de laptop tas wel of niet word meegewogen wel eens
Gewoon, omdat het kan.
pi_71894119
Mja, bel eens met KLM zou ik zeggen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_71927184
Je mag een rugtas/laptoptas meenemen en deze wordt niet bij je 12kg handbagage meegerekend.

Zelf neem ik altijd zo een rugtas waar je laptop in kan en daar stop ik ook mijn andere zooi in. Hiernaast heb ik ook vaak handbagage bij me en geen problemen gehad. Dus laptoptas wordt niet meegerekend. Bij klm iig, de andere vliegmaatschappijen weet ik niet, maar zal wel hetzelfde zijn.
pi_71927303
Tot nu toe heb ik altijd mijn laptop naast mijn handbagage meegenomen. Nooit problemen mee gehad.
pi_71948086
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Tot nu toe heb ik altijd mijn laptop naast mijn handbagage meegenomen. Nooit problemen mee gehad.
Totdat je een keer met BA vliegt en nog niet tot de Diamond status behoort.

Maar goed, ik kan me er dood aan ergeren op Europese vluchten. Zowat als laatste het vliegtuig in, handbagage, laptop tas en ook nog een flinke zak taxfree aankopen en dan verongelijkt die trolly dollie aankijken omdat er geen plek in de overheadlockers meer is. Klacht: KLM laat veel te veel handbagage toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')