Hij wil sex met je, snap dat danquote:
Geil tochquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij wil sex met je, snap dat dan
Ik moet dan wel weten welk stationquote:
Ben je nu jaloers ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij wil sex met je, snap dat dan
Eanske Kom je wel in je zwart witte knudde shirtje ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik moet dan wel weten welk station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:12 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Eanske Kom je wel in je zwart witte knudde shirtje ?Is goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 19:29:34 ]
ja, grolsch. jij gaat mij toch geen rotzooi aansmeren, ofwel?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh Wouter? Nog even over onze weddenschap; Grolsch was het toch?
dat vind ik toch wel het lekkerst![]()
Ach, als ik wist dat jij zou gaan winnen had ik wel op een krat Heineken gewed, nu ik ga winnen, heb ik liever Grolschquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, grolsch. jij gaat mij toch geen rotzooi aansmeren, ofwel?
Skippyquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef skippy22 het volgende:
jaja, maar we zien het wel in meiquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, als ik wist dat jij zou gaan winnen had ik wel op een krat Heineken gewed, nu ik ga winnen, heb ik liever Grolsch
Skippertquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo dan, ik heb na een paar dagen weer eens zitten rukken, mijn god wat komt er dan veel uit
Spuitbeerquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo dan, ik heb na een paar dagen weer eens zitten rukken, mijn god wat komt er dan veel uit
Donderdag weer, mn jongquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja dat krijg je he als je niet slaagt met je dates
Volgens mij heb jij gewoon begeleiding en elke keer als iemand een uitje met je maakt denk jij een date te hebbenquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon begeleiding en elke keer als iemand een uitje met je maakt denk jij een date te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |