ok, kijk daar hebben we iets aan. dan kun je gewoon deze week invullen wanneer je eventueel later kan komen en dan kijken we daarna wel welke datum t wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nu nog niet zeggen. Ik ga me deze week eens richten op dramalessen die op zaterdag worden gegeven en afhankelijk daarvan kan ik pas zeggen hoe laat ik ergens kan komen.
Dan moet ik dus naar Helmond toe?quote:
Ik doelde meer op die zaterdag in Utrecht danquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet ik dus naar Helmond toe?
Ah zo.... een masterclass van Patch... dat zou natuurlijk ook een leuke meet kunnen worden.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die zaterdag in Utrecht dan
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo.... een masterclass van Patch... dat zou natuurlijk ook een leuke meet kunnen worden.....
blijkbaar nietquote:
Ja hoor, dat wist je van te voren.. je hebt me al heel lang geleden genomineerd voor de RC award...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Als jullie zo snel aangebrand reageren wel ja.....
Ach ik bedoel het niet kwaad hoor.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wist je van te voren.. je hebt me al heel lang geleden genomineerd voor de RC award...
en ik doe zoveel moeite om je ook bij de meet te krijgen, en dan ga je dit zeggen...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik bedoel het niet kwaad hoor.....
Als ik dat koppie zo zie, zou ik zeggen dat ze je neit gelooftquote:
Hoeft ze ook niet. Ik zei alleen maar dat het een leuke FMT meet zou zijn als we een masterclass kregen van Patch. Het lijkt me leuker dan met zijn allen naar een film gaan oid en heeft toch met film te maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik dat koppie zo zie, zou ik zeggen dat ze je neit gelooft
Ik ben al weer vrolijk hoor. Zag een ijsjes reclame en herinnerde me dat ik nog ijsjes heb!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeft ze ook niet. Ik zei alleen maar dat het een leuke FMT meet zou zijn als we een masterclass kregen van Patch. Het lijkt me leuker dan met zijn allen naar een film gaan oid en heeft toch met film te maken.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef Patch het volgende:
hehehe
Ik ga op de meet biertjes drinken en sigaretjes roken.
Ik ga op die vrije dag geen les geven.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die zaterdag in Utrecht dan
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef Patch het volgende:
hehehe
Ik ga op de meet biertjes drinken en sigaretjes roken.
Ik ga op die vrije dag geen les geven.
Wat is er onbegrijpelijk?quote:
Oh gelukkig maar.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al weer vrolijk hoor. Zag een ijsjes reclame en herinnerde me dat ik nog ijsjes heb!![]()
maakt mij weinig uit wat we gaan doen hoor... als het maar leuk is!
dat je eerst zegt dat je wel les kan geven in utrecht, en daarna dat je niet wil werken op de meet... beetje tegenstrijdig...quote:
Dat is Patch.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat je eerst zegt dat je wel les kan geven in utrecht, en daarna dat je niet wil werken op de meet... beetje tegenstrijdig...
Het was van begin af aan een ludieke opmerking, een grapje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat je eerst zegt dat je wel les kan geven in utrecht, en daarna dat je niet wil werken op de meet... beetje tegenstrijdig...
oh, sorry... was er niet helemaal bij met mijn gedachten (vrouwen kunnen niet altijd 2 dingen tegelijk doen blijkt maar weer)quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Het was van begin af aan een ludieke opmerking, een grapje.
Vandaar de Smiley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |