Ach het is niet negatief hoor, het maakt je wel leuk eigenlijkquote:
Why not? Is het wat met kassameisje en heb je elk weekend nodig voor d'r?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan kan..... op geen van die data.....
ja, wel op zondagen eventueel? kan wat mij betreft ook... en anders in oktober? knal die er even bij dan!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Geeft niet.
Is niet erg.
Volgende keer beter over 6 jaar ofzo
Augustus zit ik elk weekend vol. In september gaat het hele circus weer beginnen van voetballen, MMA en waarschijnlijk ook dramalessen.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Why not? Is het wat met kassameisje en heb je elk weekend nodig voor d'r?
23 & 30 augustus 27 septemberquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, wel op zondagen eventueel? kan wat mij betreft ook... en anders in oktober? knal die er even bij dan!
Wat heb je toch tegen mij de laatste dagen joh?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Geeft niet.
Is niet erg.
Volgende keer beter over 6 jaar ofzo
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
23 & 30 augustus 27 september
oktober weet ik nog niet...
Oktober kan ik nog niet inschatten.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, wel op zondagen eventueel? kan wat mij betreft ook... en anders in oktober? knal die er even bij dan!
Waarom maken we er niet gewoon een mini meet van? Jij, patch en ik? En dan een volgende meet met meerdere erbij? Als niemand kan schiet het niet op natuurlijk...quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in t schema dan he!!!
augustus:
22 Dyon
23 Dyon, Tombolafan
29 Dyon, Tombolafan
30 Dyon
september
5
6 Tombolafan
12 Tombolafan
13 Tombolafan
19 Dyon, Tombolafan
20 Tombolafan
26 Tombolafan
27 Dyon, Tombolafan
Helemaal niks joh, dacht dat we elkaar mochten plagen omdat we al zo lang met elkaar omgaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen mij de laatste dagen joh?
Nee joh ik kan best tegen plagen maar ik dacht dat je boos.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Helemaal niks joh, dacht dat we elkaar mochten plagen omdat we al zo lang met elkaar omgaan.
Maar goed, ik plaag niet meer.
Zorg maar dat je komt op de meet !
ja hallo, zomer is net af!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oktober kan ik nog niet inschatten.....'s zomers lukt beter meestal......
Patch heeft ook nog niet gezegd wanneer hij kan he... en Fluffy is druk met schilderen maar die wil ook wel meeten (en verhalen vertellen...)quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom maken we er niet gewoon een mini meet van? Jij, patch en ik? En dan een volgende meet met meerdere erbij? Als niemand kan schiet het niet op natuurlijk...
Ja maar ik heb sportieve verplichtingen........quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, zomer is net af!
Dat is juist het idee van plannen he... dat je iets vast zet, en dat je daarna dus niks anders op die dag plant...
Dat snap ik ook wel, maar echt elke zaterdag en zondag? Kun je er niet 1 of 2 reserveren voor ons???quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik heb sportieve verplichtingen........
Op zich wel maar zo vroeg in het seizoen is het niet echt sociaal om dan al een keer af te zeggen.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar echt elke zaterdag en zondag? Kun je er niet 1 of 2 reserveren voor ons???
wanneer begint het seizoen? En heb je tot nu toe nog geen data waarop je niet hoeft? en als je wel moet, kun je dan ook niet 's middags? Lijkt mij niet dat we al vanaf 's ochtends door utrecht gaan zwerven, toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel maar zo vroeg in het seizoen is het niet echt sociaal om dan al een keer af te zeggen.....
Je ben wel vasthoudend zeg.......quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer begint het seizoen? En heb je tot nu toe nog geen data waarop je niet hoeft? en als je wel moet, kun je dan ook niet 's middags? Lijkt mij niet dat we al vanaf 's ochtends door utrecht gaan zwerven, toch?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je ben wel vasthoudend zeg.......
Ja maar wat ik al zei voor mij gaat het circus gewoon weer beginnen en is het dan zeer lastig om tijd te vinden. Ik kan misschien wel na afloop van iets wel komen maar dat moet ik eerst nog zien......quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!
Ok... maar kun je dan niet nu alvast aangeven wanneer je eventueel later zou kunnen komen? Lijkt mij zuur dat we bv voor 19 september afspreken en dat jij dan zegt; ja, maar de 20e kon ik wel...quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar wat ik al zei voor mij gaat het circus gewoon weer beginnen en is het dan zeer lastig om tijd te vinden. Ik kan misschien wel na afloop van iets wel komen maar dat moet ik eerst nog zien......
Ja maar dat kan ik nu nog niet zeggen. Ik ga me deze week eens richten op dramalessen die op zaterdag worden gegeven en afhankelijk daarvan kan ik pas zeggen hoe laat ik ergens kan komen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ok... maar kun je dan niet nu alvast aangeven wanneer je eventueel later zou kunnen komen? Lijkt mij zuur dat we bv voor 19 september afspreken en dat jij dan zegt; ja, maar de 20e kon ik wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |