Hopeloos zou ik t niet noemen hoor...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus de knapste is de hopeloostste... zucht...
t kan op zich wel hopeloos zijn hoor...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:06 schreef Patch het volgende:
Liefde bedrijven is toch niet hopeloos?
Is mooi juist.
wanneer ga je ook al weer? ivm plannen van de meet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:![]()
Owh yeah, Owh yeah
![]()
![]()
Tickets zijn er al, nu is het hotel geboekt! Ik ga naar new york![]()
![]()
Mag ik daar dan uit opmaken dat jij het niet erg zou vinden om met Tombo de liefde te bedrijven?quote:
Ein tag nach mein geburtstag, 7 september en ik ben de 17de weer in den lande... en dan 20ste paintballen heerlijk allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer ga je ook al weer? ivm plannen van de meet?
Tombola is toch per definitie 'bingo' ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag ik daar dan uit opmaken dat jij het niet erg zou vinden om met Tombo de liefde te bedrijven?
I don't know. JIj hebt foto's gezien van d'r. Ik weet alleen dat ze een lief bitchy meisje is. Das leuk natuurlijk, maar of dat ook bingo is...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Tombola is toch per definitie 'bingo' ?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tombola&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I don't know. JIj hebt foto's gezien van d'r. Ik weet alleen dat ze een lief bitchy meisje is. Das leuk natuurlijk, maar of dat ook bingo is...
Kijk, dat is mooi voor op een meet! Enige vragen zijn nog:quote:
Wanneer heb je tijd? Ik wil ook wel alleen met jou meeten anders hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi voor op een meet! Enige vragen zijn nog:
Wie komen er allemaal
Wanneer gaat het gebeuren
Waar gaat het plaatsvinden
Eitje!!
wil jij afspreken zonder Patch?????quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Patch het volgende:
Dan stel ik voor dat er een FMT-Meet georganiseerd wordt en nog wel in dit topic !
Jij wilde met mij afspreken voor de meet, zodat ik op zijn minst 1 persoon kendequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Das niet eerlijk Dyon! Terwijl Patch de aanzet gaf tot een meet:
[..]
wil jij afspreken zonder Patch?????
Utrecht is okquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
Waar; lijkt me Utrecht, vrij centraal toch?
Zullen ze heus wel terrasjes, bioscoopjes, restaurantjes en bosjes hebben...
Wanneer?
Roep maar de zaterdagen dat jullie kunnen in Augustus & September
Jij hoefde niet per se af te spreken, omdat je een kleine groep wel aankon... dus helaas...quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij wilde met mij afspreken voor de meet, zodat ik op zijn minst 1 persoon kende
Ja ja, ik kan ook dingen onthouden![]()
Maar zou jij niet, als er te weinig man naar de fok meet gingen, een fmt meet organiseren? En dan laat je nou Patch het doen... Das ook niet eerlijk
Wat ben je toch vervelend. Je onthoudt veeel te veel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hoefde niet per se af te spreken, omdat je een kleine groep wel aankon... dus helaas...![]()
En ik laat t Patch niet organiseren (hoewel hij hierboven al een poging doet), maar ik stel alvast het een en ander op...
OK dan, utrecht lijkt mij prima... Wat data betreft lijkt het me handig een soort invullijstje te maken:quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
Waar; lijkt me Utrecht, vrij centraal toch?
Zullen ze heus wel terrasjes, bioscoopjes en restaurantjes hebben...
Wanneer?
Roep maar de zaterdagen dat jullie kunnen in Augustus & September
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben je toch vervelend. Je onthoudt veeel te veel.
Denk niet dat ik dan kan..... op geen van die data.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OK dan, utrecht lijkt mij prima... Wat data betreft lijkt het me handig een soort invullijstje te maken:
augustus:
22 Dyon
29 Dyon, Tombolafan
september
5
12 Tombolafan
19 Dyon, Tombolafan
26 Tombolafan
(ik heb Dyon er ook al ingezet omdat hij hierboven al gepost had...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |