wanneer gaan we het over de andere dingen hebben dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben je ook wel goed voor andere dingen
Maar hier ben je in elk geval goed voor!
Als jij gaat, zal Tombo toch ook eel gaan? Na het mislopen bij de ezel...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:15 schreef Patch het volgende:
Ben ik dan de enige van FMT daar in september?
Je kunt niet gelijk alles hebbenquote:
Maar ik WIL gelijk alles hebben !!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kunt niet gelijk alles hebben
wat ben je toch een hebbert! ik zou d'r lief aankijken, misschien dat ze dan zelfs de afspraak wil verzetten voor jequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar ik WIL gelijk alles hebben !!!!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Patch het volgende:
Dan stel ik voor dat er een FMT-Meet georganiseerd wordt en nog wel in dit topic !
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:42 schreef Patch het volgende:
Gewoon een leuk dagje met een biosje, terrasje, etentje en misschien zelfs een wipje
tja...quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:47 schreef Patch het volgende:
En misschien zelfs een liefdetje bedrijven...
Laten we het zo stellen: Jij zult een topdag belevenquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja...
wat is de verhouding dames-heren hier eigenlijk...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen: Jij zult een topdag beleven
echt? ongeacht met wie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Een meet lijkt me erg gezellig, maar voor dat laatste voorstel haak ik af![]()
Nou om zo iets te doen op een meet, dan krijgt het meteen zo'n groepsvorm en daar heb ik geen behoefte aan. Maar of ik er anders wel behoefte aan heb, ik betwijfel hetquote:
Niet direct... maar ik sluit niks van tevoren uit...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou om zo iets te doen op een meet, dan krijgt het meteen zo'n groepsvorm en daar heb ik geen behoefte aan. Maar of ik er anders wel behoefte aan heb, ik betwijfel het. Dus ongeacht wie, waarom? Wilde je je aanbieden?
ok ok, ik wil het ook niet helemaal uitsluiten. Maar het is niet mijn doel om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet direct... maar ik sluit niks van tevoren uit...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ok ok, ik wil het ook niet helemaal uitsluiten. Maar het is niet mijn doel om het zo maar te zeggen.
Dus de knapste is de hopeloostste... zucht...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
mijn doel ook niet hoor... (ik ben niet degene die het opperde in eerste instantie he...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |