Dat is waar... Geniet van je zonnetje dan maar!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Het lieve zonnetje maakte me wakker.
Zo duurt de dag extra lang om van te genieten.
heb al andere plannen. Ben een dag later jarig en heb besloten die zaterdagavond uit eten te gaan (en misschien biosje ofzo) met 3 vrienden (en hopelijk me exquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:33 schreef Patch het volgende:
Kom ook zuipen, eten, kletsen, neuken
We kunnen ons ook allemaal op zaterdag 5 september treffen
Oeh leuk! Als er meer mensen gaan ben ik overal voor in (maar dan wel graag goed afspreken waar we afspreken dit keer...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:33 schreef Patch het volgende:
Kom ook zuipen, eten, kletsen, neuken
We kunnen ons ook allemaal op zaterdag 5 september treffen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heb al andere plannen. Ben een dag later jarig en heb besloten die zaterdagavond uit eten te gaan (en misschien biosje ofzo) met 3 vrienden (en hopelijk me ex)
ja de rest weet er ook van en een dag later is dus geen optie aangezien dan familie komtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Kom je toch alleen 's middags??? Ik kan 's avonds ook niet... ik breng je wel naar de bios als ik naar friesland ga. (en weten je vrienden en ex het al? of heb je het alleen voor jezelf besloten? Dan kan je het verplaatsen naar vrijdag of zondag... FOK! bestaat maar 1x 10 jaar he...)
FLUFFY!!! Lees je mee? kom je ook 5 september?
(ik heb wel van 2 t/m 4 september volksfeest hier in het dorp...dat zal een lekkere eerste indruk maken...:X )
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ja de rest weet er ook van en een dag later is dus geen optie aangezien dan familie komtDus nee ik kom niet. Toch bedankt voor je aanbod voor de lift
Echt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Patch het volgende:
Ik ben bijna 100% zeker van de partij, nog wel even over nadenken...
Als je zo graag af wil spreken moet je maar een fmt meet organiseren of me pm'enquote:
ach, ik verzin wel wat... En anders dan maar niet weten wat de rede wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?![]()
Mr_A??? Are you in?
Fluffy???
hahaha Dyon, dan horen wij de verhalen van Fluffy in antwepen, en jij niet... meet-verhalen!
ja, ik vond het juist zo handig dat ik het nu niet hoef te organiseren... dat ik heen kan gaan, en weer weg kan gaan zonder gedoe...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je zo graag af wil spreken moet je maar een fmt meet organiseren of me pm'en
Om eerlijk te zijn, als ik wel gekund had, dan was ik toch niet gegaan. Ik heb niks met andere Fok!'ers dus waarom zou ik naar een algehele meet gaan....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik vond het juist zo handig dat ik het nu niet hoef te organiseren... dat ik heen kan gaan, en weer weg kan gaan zonder gedoe...
als het niks wordt (lees; weinig fmt'ers) dan organiseer ik wel een keer iets, beloofd...
Ik snap het wel een beetje... Als er niet zoveel FMT'ers heen gaan weet ik ook niet zeker of ik ga hoor... Lijkt me op zich wel leuk, maar wat moet je met de rest...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, als ik wel gekund had, dan was ik toch niet gegaan. Ik heb niks met andere Fok!'ers dus waarom zou ik naar een algehele meet gaan....
Kleine meet, met een paar "vreemden" durf ik wel, maar naar een grote bijeenkomst... nein danke..
Niet dat ik het erg vind om met jou alleen af te sprekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje... Als er niet zoveel FMT'ers heen gaan weet ik ook niet zeker of ik ga hoor... Lijkt me op zich wel leuk, maar wat moet je met de rest...
Als wij een meet gaan doen dan spreken wij 2 gewoon van te voren al eens af, ken je in elk geval iemand...
ok, ook prima (en aangezien ik erg snel beledigd ben vat ik het lekker toch op alsof je niet alleen met mij wil afspreken!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind om met jou alleen af te spreken, maar zo mensenschuw ben ik ook weer niet. Sociaal zijn is niet mijn grootste vak, maar ik kan wel afspreken met "vreemden"...
Wat jij wilquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, ook prima (en aangezien ik erg snel beledigd ben vat ik het lekker toch op alsof je niet alleen met mij wil afspreken!!!)
Leuk om te horen. Ben benieuwd wat Tombo daarvan vind...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Jullie kibbelen al als een getrouwd stel zeg.....
tja, ik moet toch met iemand kibbelen alsof ik getrouwd ben sinds jij me hebt laten staan voor het altaar...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Jullie kibbelen al als een getrouwd stel zeg.....
Als ik alleen maar goed ben om zijn plek in te nemen en dan alleen nog maar om te kibbelen... nou bedankt...quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, ik moet toch met iemand kibbelen alsof ik getrouwd ben sinds jij me hebt laten staan voor het altaar...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik alleen maar goed ben om zijn plek in te nemen en dan alleen nog maar om te kibbelen... nou bedankt...
Dus? Ben ik alleen daar goed voorquote:
Geen idee. Misschien ben je ook wel goed voor andere dingenquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus? Ben ik alleen daar goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |