Die herken je dan aan het breiwerkje wat ze vast hebben en ze praten alleen maar over de aanbiedingen bij de Aldi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, mocht je dus ooit ergens josh holloway en johnny depp een zandkasteel zien bouwen, dan zijn die twee vrouwen die het in de gaten houden Wyccie en ik...
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Godvergeme..... ik ben echt een beetje doelloos bezig zie ik nu net..... in de dagcijfers van Fok sta een flink aantal keer tweede.......
Waarom een vraagteken naar mij?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ja, dan ik ook niet... alleen met twee van die kemphanen?![]()
Dyon?
weltrustenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dagcijfers # 186
Maar ik ga nu slapen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dagcijfers # 186
Maar ik ga nu slapen
meer een vraag van wat ga jij dan doen als alleen die twee mannen er nog zitten... trouwens;quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom een vraagteken naar mij?
wat staan wij hoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga ook maar eens slapen. Weltrusten allemaal
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meer een vraag van wat ga jij dan doen als alleen die twee mannen er nog zitten... trouwens;Ik ga dan niks doen. Op een afstandje zitten te kijken zei ik toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat staan wij hoog!
![]()
Wat toevallig ook dat we onder elkaar staan. Had eigenlijk niet eens verwacht in die lijst te staan...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
oeh, een bloemetje!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 06:44 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn welgemeende excuses voor iedereen die ik heb afgekat.
Accepteer dit bloemetje als een teken van verzoening.
had ik ook nooit verwacht nee... en ik (en jij ook trouwens) sta er wel vaker in... toch maar eens op gaan letten hoe vaak ik op Fok! zit...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga dan niks doen. Op een afstandje zitten te kijken zei ik toch al![]()
Wat toevallig ook dat we onder elkaar staan. Had eigenlijk niet eens verwacht in die lijst te staan...
dus vanaf vandaag zien we je nog maar 1 keer per week?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had ik ook nooit verwacht nee... en ik (en jij ook trouwens) sta er wel vaker in... toch maar eens op gaan letten hoe vaak ik op Fok! zit...
ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dus vanaf vandaag zien we je nog maar 1 keer per week?
Ok, leuk je gezien te hebben dan en tot volgende week...quote:
Ik moet langs de dierenarts, langs de dierenwinkel, leren voor een tentamen en vanavond ga ik kijken bij mn moeder die in almere gaat tennissen met de schoonmoeder van mijn zusje...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, leuk je gezien te hebben dan en tot volgende week...
P.S. Ga je nog iets doen vandaag? Ik verveel me en zoek iets om te gaan doen![]()
nee...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet langs de dierenarts, langs de dierenwinkel, leren voor een tentamen en vanavond ga ik kijken bij mn moeder die in almere gaat tennissen met de schoonmoeder van mijn zusje...
Niet echt informatie waar je iets mee kan zeker?
quote:
kies je zelf voor toch? en het heeft als voordeel dat je vandaag niet in die top 100 kan komen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
het betekent wel dat ik tussen 16.00 en 24.00 niet online kan...
Het lieve zonnetje maakte me wakker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
(wat ben jij belachelijk vroeg wakker!)
ja, daar kies ik zelf wel voor, maar ik denk er van te voren nooit zo goed over na... Ik zeg gewoon: ja, leuk! en later denk ik dan; oh, wacht, kut...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
kies je zelf voor toch? en het heeft als voordeel dat je vandaag niet in die top 100 kan komen...
Ach bekijk het van de positieve kant. Je huisdier gaat het overleven en zal worden verwend. En jij zal je vandaag neit vervelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, daar kies ik zelf wel voor, maar ik denk er van te voren nooit zo goed over na... Ik zeg gewoon: ja, leuk! en later denk ik dan; oh, wacht, kut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |