En gister zei je nog tegen Tombo dat je zo aardig zou zijn om te kijken wat je kon regelen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wacht wel af wanneer jullie een datum prikken en dan kijk ik wel of ik kan.....
Klopt maar ik kijk dus aan de hand van de datum die jullie prikken of het gaat lukken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En gister zei je nog tegen Tombo dat je zo aardig zou zijn om te kijken wat je kon regelen...
Heb je je kassa meisje nog gezien?
Wat is het opstakel? D'r vriend? Of een andere meid die leuker is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar ik kijk dus aan de hand van de datum die jullie prikken of het gaat lukken.
Ja zaterdag nog..... maar er is een obstakel.......
Nee....... ik ben gewoon te oud.......quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is het opstakel? D'r vriend? Of een andere meid die leuker is?
Dus je hebt d'r niet alleen gezien, je hebt ook kontakt met d'r gehad? Of maak je dat er nou gewoon zelf van dat je te oud bent?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee....... ik ben gewoon te oud.......
Ik ben er achter gekomen dat ze 17 is. Dus ik heb maar besloten om het maar te laten voor wat het is. Misschien later nog eens proberen maar nu gewoon niet.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus je hebt d'r niet alleen gezien, je hebt ook kontakt met d'r gehad? Of maak je dat er nou gewoon zelf van dat je te oud bent?
Ok, das jammer. Maar een beetje gelijk heb je. 18 was al jong geweest, maar dan is ze tenminste "volwassen". Ach jaartje wachtenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat ze 17 is. Dus ik heb maar besloten om het maar te laten voor wat het is. Misschien later nog eens proberen maar nu gewoon niet.....
Ja ik schatte haar zo rond 19-20.... kennelijk gaat het schatten steeds slechter als je ouder wordt......quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, das jammer. Maar een beetje gelijk heb je. 18 was al jong geweest, maar dan is ze tenminste "volwassen". Ach jaartje wachten![]()
En bekijk het van de positieve kant, nou kunnen jij en Tombo weer verder gaan met de trouwplannen...
Als jij niet komt, kom ik ook niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wacht wel af wanneer jullie een datum prikken en dan kijk ik wel of ik kan.....
Martin and Lewis komen samen of niet......quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij niet komt, kom ik ook niet.
nou gezellig als alleen Tombo en ik op komen dagen dan...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij niet komt, kom ik ook niet.
Is de kans op de bosjes induiken natuurlijk wel iets groter voor jequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou gezellig als alleen Tombo en ik op komen dagen dan...
Precies jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Martin and Lewis komen samen of niet......
Joegei, daar doe ik het voor...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Is de kans op de bosjes induiken natuurlijk wel iets groter voor je
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Joegei, daar doe ik het voor...
Neen en neequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:24 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Go for it !
Of zal ik je eerst wat foto's van d'r toesturen?
Op zich wel idd maar het probleem is alleen dat ik geen zin heb in problemen met justitie........quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:21 schreef Patch het volgende:
Ach kom, 17 past ook.
Grootste leeftijdsverschil wat ik had was 13 jaar jonger en eentje was 5 jaar ouder.
Rest er netjes tussenin
Weet je ook wanneer ze jarig is? Dan weet je hoelang je moet wachten voor alles "legaal" isquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel idd maar het probleem is alleen dat ik geen zin heb in problemen met justitie........
Ja maar wel het liefst in vrijheid!quote:
Helaas....zo'n goede informant heb ik niet........quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer ze jarig is? Dan weet je hoelang je moet wachten voor alles "legaal" is
Heeft ze geen facebook, hyves of iets dergelijks?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas....zo'n goede informant heb ik niet........
Ach, het kan in ieder geval niet langer dan 365dagen zijn...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas....zo'n goede informant heb ik niet........
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Heeft ze geen facebook, hyves of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |