quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef MoChe het volgende:
[..]
ja maar hoe zag 'jane' er dan uit?
Ja en al hun andere 'hits'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ongelooflijk, het staat er gewoon op!
Neeh joh, ze hadden ook iets met 'Best Friends' en 'Sailor blabla..'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Toybox heeft toch alleen Tarzan and Jane als hit gehad? Volgens mij had Aqua veel meer hits. Barbie Girl, My oh My, Doctor Jones, Turn back time. Voor zover je van 'goed' kunt spreken, vond ik Aqua een stuk beter.
direct link http://static13.photo.sina.com.cn/orignal/483205ac656f0c32dd5dcquote:
Ok, dan ik kan ik er mee levenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hier wel, maar wees dankbaar
Nog meer van die nummers en dan kan ik een radiostation vol met foute en obscure hits beginnen.quote:
Nope anders had ik wel hart van nederland gekeken (op mute dat dan weer wel)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is dat niet die presentatrice van Hart van Nederland?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nope anders had ik wel hart van nederland gekeken (op mute dat dan weer wel)
Omg die stemquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ongelooflijk, het staat er gewoon op!
Aquaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Rosbief het volgende:
Overigens weet ik het verschil al niet meer.
Van wie was Barbie Girl ook alweer? Dan vind ik die groep de beste omdat dat het enige nummer is wat me is bijgebleven
Ja? Dat heb ik wel gemist denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die traden in 2001 ook nog op tijdens het Eurovisie Songfestival.
nietus!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bij beiden vraag ik me af waarom kinderen dit mogen horen van de ouders, het gaat alleen maar over seks
Tussen de acts en de puntentellingen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |