12 stuks? hmmzquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef Waaghals het volgende:
2 pack, doorzakken?
wat verwacht je nou?
das niet zo veelquote:
dat hakt d'r inderdaar iets harder in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef BlueMage het volgende:
12 Gulpener Gladiator en je zakt wel door.
Idd. So sad.quote:
Over "Euh...die liefde hé?" Je moet zo'n flesje ook leegkleppen en dan heen en weer in je natte grot rossen. Hoewel je in jouw geval beter alle flessen aan stront kan stampen en dat dan even in al je kanaaltjes proppen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik denk nou leuk aanbieding Appie de hijn..
Gulpener bio bier, 2 euri! Nou das leuk toch? Wilde ff flink doorzakken tis weekend mot kunnen.
Wat staat er op:
Wij geloven dat je pas echt kunt genieten van bier als het met liefde gemaakt is.
Euh...die liefde hé? Ben niet teut te krijgen van dat bier wat gaan we nu krijgen zeg?
Pfff...Gelukkig heb ik een 2 pack gekocht...
Ik is vrouw dus dat gaat snellerder..nie zo jaloers doen jij!quote:
Toen je begon over dat woonwagenkamp dacht ik euh lama!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Over "Euh...die liefde hé?" Je moet zo'n flesje ook leegkleppen en dan heen en weer in je natte grot rossen. Hoewel je in jouw geval beter alle flessen aan stront kan stampen en dat dan even in al je kanaaltjes proppen.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. So sad.
TS is een alcoholicus die stiekem in het park op een bankje zit en zuipt
probeer anders dat gladiator of grolsch kanon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik is vrouw dus dat gaat snellerder..nie zo jaloers doen jij!
LOLquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
probeer anders dat gladiator of grolsch kanon.
Ik ben 9 en kan best 12 flesjes aan hoor! Duhuh!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:48 schreef Waaghals het volgende:
hmmz ts lijkt wel 11 dus eigenlijk zou 1 slokje genoeg moeten zijn
dat drinkt best lekker hoor. en er waren op graspop zat lui op zoek naar bier, maar dat van mij hoefden ze nietquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ben 9 en kan best 12 flesjes aan hoor! Duhuh!
Klacht waardig, wat een zooi is dat.quote:
Je had genoeg aan grassssssssss?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat drinkt best lekker hoor. en er waren op graspop zat lui op zoek naar bier, maar dat van mij hoefden ze niet
ik heb kolen geruild voor grassssquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je had genoeg aan grassssssssss?
nee hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klacht waardig, wat een zooi is dat.
Nuken?????quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb nog een vol kratje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |