abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71889369
Vuile benzine bedrijven, overal kan je nu gratis tanken als je gek verkleed bent. Ze kunnen godverdomme ook die benzine met 10/20 cent goedkoper maken naar een "normaal" niveau van 1.20 per liter wat je in overige landen ook zo'n beetje betaald.

Een paar voorbeelden:
quote:
Files voor benzine-acties

Er stond vanmiddag een file van ruim een kilometer op de Industrieweg in Assen voor het gratis tanken bij de Shell.

Tussen 14.00 en 16.00 uur kon men gratis tanken, als klanten maar waren gekleed als cowboy of indiaan. Honderden Nederlanders togen dan ook vreemd uitgedost naar Assen om gratis de bak vol te gooien, zo meldt RTV Drenthe.

Meer volwassen automobilisten stonden in de file bij de onbemande Tango-pomp. Die gaf veertig cent korting per liter. Maar dan hoefde je niet als cowboy of indiaan te komen.
quote:
Gratis pomp voor dokters
Den Haag, maandag 3 augustus 2009

PERSBERICHT

Kabouterenclaves bevolken tankstations in Maarssen en Zoetermeer
Gratis pomp voor dokters

Op 7 en 8 augustus kunnen dokters en zusters gratis tanken in achtereenvolgens Oosterbeek en Oldenzaal. In beide gemeenten zet Shell – in het kader van het derde weekend ‘Typetje Tanken’ – gedurende anderhalf uur de pomp open voor iedereen die er uit ziet als dokter of zuster. In de voorgaande twee weken mochten bruidsparen en kabouters al kosteloos tanken in Heemskerk, Zoetermeer en Maarssen.

Mensen verkleed als dokter of zuster kunnen op vrijdag 7 augustus en zaterdag 8 augustus gratis tanken in respectievelijk Gelderland en Overijssel. Zowel in Oosterbeek als Oldenzaal zet het concern anderhalf uur lang de pompen open van Shell FuelSave Euro 95 en Shell FuelSave Diesel, voor iedereen gekleed als arts of verpleegkundige. Een stethoscoop, bloeddrukmeter, medisch dossier of witte jas zijn dus komend weekend goed voor een gratis volle tank.

Puntmutsen en baarden
De actie in Oosterbeek en Oldenzaal betekent de derde week van het Shell Typetje Tanken. Nadat naar schatting 120 mensen zich twee weken geleden in Heemskerk al hadden uitgedost in bruidstenue, verzamelden afgelopen weekend bijna vierhonderd kabouters zich voor gratis benzine en diesel in Zoetermeer en Maarssen. De massaal toegestroomde kabouterenclaves zorgden voor een imposante verzameling van puntmutsen, baarden en olijke kleding.

Dokter, mag ik…
Dokters en zusters kunnen aanstaande vrijdag en zaterdag vanaf 14.00 uur voor een gratis volle tank brandstof terecht bij het tankstation van Shell in respectievelijk Oosterbeek (Utrechtseweg 57) en Oldenzaal (Schipleidelaan 3). Voor meer informatie over data, locaties en kledingsvoorschriften kunnen geïnteresseerden terecht op: www.shell.nl/gratistanken.

Verkleeddoos
Gedurende het restant van het vijf weken durende Typetje Tanken, krijgen ook automobilisten in Drenthe, Groningen, Friesland en Flevoland nog de kans om de verkleeddoos van zolder te halen en dichtbij huis te delen in de gratis Shell FuelSave-brandstof. Zo zijn in het weekend van 14 en 15 augustus cowboys en indianen de gelukkigen in Assen en Haren (Groningen), gevolgd door skileraren een week later in Lelystad en Leeuwarden.

Voor het eerst in honderd jaar
Het Typetje Tanken, waarbij op negen dagen op vooraf onthulde locaties in Nederland de pompen open gaan, maakt deel uit van de Shell Gratis Liter Weken. Het is voor het eerst in de ruim honderdjarige geschiedenis van Shell dat het concern op deze schaal in Nederland de pompen open zet. “Het weggeven van gratis liters sluit aan bij de belofte van onze nieuwe zuinige brandstof Shell FuelSave,” vertelt Arthur Reijnhart, General Manager van Shell Nederland Verkoopmaatschappij. “Deze brandstof bespaart tot een liter per tank , wat beter is voor het milieu en portemonnee.”

Over de Gratis Liter Weken
Gedurende een jaar heeft Shell een aantal grote acties op de tankstations. De Shell Gratis Liter Weken lopen van 1 juli 2009 tot en met 30 september 2009 en heeft als doel om de Shell FuelSave-brandstoffen verder onder de aandacht te brengen. Zowel Shell FuelSave Euro 95 als Shell FuelSave Diesel zijn ontwikkeld om tot een liter meer per tank te leveren , voor hetzelfde geld.

In samenwerking met de Bankgiro Loterij geeft Shell gedurende deze periode gratis prijzen weg. Bij aankoop van minimaal 25 liter brandstof ontvangen automobilisten een kanskaart die kans biedt op onder meer Shell FuelSave-brandstof, LCD-tv’s, navigatiesystemen, slipcursussen en reischeques. Daarnaast wordt na afloop van de actie onder alle deelnemers een Volkswagen Golf BlueMotion verloot. De actie ‘Typetje Tanken’ is onderdeel van deze Gratis Liter Weken.

Klacht: Gratis benzine geven terwijl de prijs hoog blijft
AJAX AMSTERDAM!
pi_71889442
TS heeft actie gemist en is boos nou.
Hallon!
pi_71889446
Als het bij jou in de buurt was, dan had jij ook vooraan gestaan, dus huil niet
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:09:03 #4
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71889516
Carnaval dat niet in Limburg of Brabant is.

Carnaval.
Carnaval in Brabant.
Carnaval in Limburg.
Friet.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71889576
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:09 schreef Skylark. het volgende:

Carnaval.
Carnaval in Brabant.
Carnaval in Limburg.
Friet.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:11:20 #6
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71889589
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Terechte klacht
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71889700
Gratis tanken... Dat doet je toch wel twijfelen aan de benzineprijzen van vandaag de dag...
pi_71889723
quote:

Carnaval.
Carnaval in Brabant.
Carnaval in Limburg.
Friet.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:15:30 #9
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_71889736
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:07 schreef BlueMage het volgende:
TS heeft actie gemist en is boos nou.
Tuurlijk niet... waarschijnlijk woont TS aan de andere kant van Nederland?
Ik zeg: terechte klacht.
Where the weak are strong, singing their songs!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:15:36 #10
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_71889740
quote:

Carnaval.
Carnaval in Brabant.
Carnaval in Limburg.
Friet.
Tics van je petten.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:16:24 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71889767
quote:

Carnaval.
Carnaval in Brabant.
Carnaval in Limburg.
Friet.

sooo true
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:17:05 #12
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71889789
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef TimMer1981 het volgende:
Gratis tanken... Dat doet je toch wel twijfelen aan de benzineprijzen van vandaag de dag...
Nee, dit doet je twijfelen:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71889819
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:15 schreef Bastian het volgende:

[..]

Tuurlijk niet... waarschijnlijk woont TS aan de andere kant van Nederland?
Ik zeg: terechte klacht.
TS woont in NH
AJAX AMSTERDAM!
pi_71889828
Ik snap je klacht dus gewoon echt niet hè.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71889842
Oh en:
quote:

Carnaval.
Carnaval in Brabant.
Carnaval in Limburg.
Friet.
pi_71889856
De benzine was hier eerst 1.10 / 1.20. Nu betaal je 1.30 / 1.50. En dan beetje gratis benzine weggeven
AJAX AMSTERDAM!
pi_71889904
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:18 schreef bloodysunday het volgende:
De benzine was hier eerst 1.10 / 1.20. Nu betaal je 1.30 / 1.50. En dan beetje gratis benzine weggeven
Zo BOEHOE, KUTHUILIE daar voel jij toch niks van of wel soms?
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71889943
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Zo BOEHOE, KUTHUILIE daar voel jij toch niks van of wel soms?
In de zomer wel
AJAX AMSTERDAM!
pi_71889953
Patat
pi_71889971
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:18 schreef bloodysunday het volgende:
Oh jee. Ik snap het nog niet eigenlijk, wat is nou jouw probleem hiermee?
pi_71889977
quote:

Carnaval.
Carnaval in Brabant.
Carnaval in Limburg.
Patat.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_71890031
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Oh jee. Ik snap het nog niet eigenlijk, wat is nou jouw probleem hiermee?
In plaats van honderden misschien wel duizenden liters benzine gratis weg geven, de prijs verlagen. Wat dus niet gebeurt
AJAX AMSTERDAM!
pi_71890071
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:24 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

In plaats van honderden misschien wel duizenden liters benzine gratis weg geven, de prijs verlagen. Wat dus niet gebeurt
Alsof dat enige zin heeft. Als shell dat gratis wel wil geven, dan doen ze dat toch? Volgens mij ben je een betje jaloers.
Ik ben illegaal!
pi_71890116
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:25 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Alsof dat enige zin heeft. Als shell dat gratis wel wil geven, dan doen ze dat toch? Volgens mij ben je een betje jaloers.
Waarom zou ik jaloers zijn om een stel mensen die zo hopeloos zijn dat ze zich verkleden om gratis benzine te halen
AJAX AMSTERDAM!
pi_71890244
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:24 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

En waarom is dit een probleem voor jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')