Jij helpt Danny aan zijn Bugatti ?!quote:
jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij helpt Danny aan zijn Bugatti ?!
quote:
Ik zie bij niemand dat hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, anders had je wel zo'n groen metertje gezien bij de icoontjes rechts
Kijk eens bij Murp, dat groene balkjequote:
Side note : Ik gebruik nog lekker de oude Fok! skin, maakt dit wat uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk eens bij Murp, dat groene balkje
Guess so. Probeer bagger eens?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Side note : Ik gebruik nog lekker de oude Fok! skin, maakt dit wat uit?
met van alles, photoshop, jasc animaton pro, screen recorder..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
Btw, waar maak jij die gifjes mee?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef justmattie het volgende:
Wtf ik zie ineens vet veel icoontjes erbij
Edit, en img tags en zoveel meer handigs!!!
Die van mij en jou bijvoorbeeld , jasc animaton pro gok ik?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef murp het volgende:
[..]
met van alles, photoshop, jasc animaton pro, screen recorder..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef justmattie het volgende:
Wtf ik zie ineens vet veel icoontjes erbij
Edit, en img tags en zoveel meer handigs!!!
Echt hequote:
Geen idee. Mijn scherm is opeens helemaal kapot. Kan alleen nog gebeld worden maar zie dan niet wie mij beltquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Balen hé, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen ?
Neem een abbo, kan je je eigen instellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Echt he![]()
Wel jammer van dat schaap. Vond die tieten leuker
Ik mag pas in maart ofzo een nieuwequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn scherm is opeens helemaal kapot. Kan alleen nog gebeld worden maar zie dan niet wie mij belt![]()
Straks even kijken wat voor telefoon ik wil hebben
Zit ik wel aan te denken jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem een abbo, kan je je eigen instellen
Ted Teller (nodig: ¤ 95,000): ¤ 1,561.93quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik mag pas in maart ofzo een nieuwe
[..]
Zit ik wel aan te denken ja
15 jaren project is datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ted Teller (nodig: ¤ 95,000): ¤ 1,561.93
(te gaan: ¤ 93,438.07)
Ik besteed mijn geld aan nuttigere dingen. Bier bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
15 jaren project is dat![]()
Ik neem dan trouwens wel de goedkoopste
Ik was van plan nog even te wachten met een nieuwe foon. Mijn vriend dacht daar blijkbaar anders overquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik mag pas in maart ofzo een nieuwe
[..]
Zit ik wel aan te denken ja
die van jou, screenrecorder en jasc animation dingesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van mij en jou bijvoorbeeld , jasc animaton pro gok ik?
Voor dat geld kun je 3 flesjes halen manquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik besteed mijn geld aan nuttigere dingen. Bier bijvoorbeeld
Gelijk heeft ie, waarom wachten als je recht op een nieuwe hebtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was van plan nog even te wachten met een nieuwe foon. Mijn vriend dacht daar blijkbaar anders over
Nou 1 is wel genoeg dan hoor :pquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:24 schreef murp het volgende:
[..]
doen
dan maak ik de headers voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |