Moet jij niet naar de fok 10 jaar meetquote:
ik denk het niet, ik ben niet zon een meeterquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de fok 10 jaar meet
Oh, ik ben vroeger wel paar keer geweest, maar ga nu niet denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik ben niet zon een meeter
dan kom jij toch voor heel ONZquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh, ik ben vroeger wel paar keer geweest, maar ga nu niet denk ik
Gaat er verder niemand dan van ONZquote:
Ik zie de lol daar ook niet van inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik ben niet zon een meeter
Fokmeets zijn ook raarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie de lol daar ook niet van inIk zit ook op een BMWforum en 2 a 3x per jaar zijn er meets in de buurt waar ik dan wel even heen ga. Maar dat is meer om '' de auto's kijken en wat bijpraten''
opzich lijkt het me wel leuk, omdat ik zoveel tijd aan FOK besteed, maar ik heb hier ook gewoon een gezin en zie FOK! meer als iets online achtigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie de lol daar ook niet van inIk zit ook op een BMWforum en 2 a 3x per jaar zijn er meets in de buurt waar ik dan wel even heen ga. Maar dat is meer om '' de auto's kijken en wat bijpraten''
Misschien om de users eens te zien. Maar op Fok!heb je ook nog een beetje anonimiteitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:32 schreef murp het volgende:
[..]
opzich lijkt het me wel leuk, omdat ik zoveel tijd aan FOK besteed, maar ik heb hier ook gewoon een gezin en zie FOK! meer als iets online achtig
ja dat ook, ik denk alleen dat huppelmuts weet hoe ik er uit ziequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien om de users eens te zien. Maar op Fok!heb je ook nog een beetje anonimiteit
Echt welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
voor de rest ben ik niet de persoon in mijn fotoboek
Niet hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
ja dat ook, ik denk alleen dat huppelmuts weet hoe ik er uit zie
voor de rest ben ik niet de persoon in mijn fotoboek
Moet jij niet op stap en vrouwtjes scoren?quote:
Nee ik sla een keertje over jeweets, morgen misschien een dagje naar Amsterdam @ vondelpark @ acda en de munnikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet jij niet op stap en vrouwtjes scoren?
Elk weekend op stap begint ook te vervelen vind ik. M'n vriendin moet morgen om 7 uur weer werken dus daar heb ik nu ook niks aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik sla een keertje over jeweets, morgen misschien een dagje naar Amsterdam @ vondelpark @ acda en de munnik
Duwaids volgende week ga ik vast wel weer uit, ben ook wel gaar van het sunnen @ meertjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Elk weekend op stap begint ook te vervelen vind ik. M'n vriendin moet morgen om 7 uur weer werken dus daar heb ik nu ook niks aan
Naar Amsterdam is wel leuk, Acda en de Munnik dan weer niet![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Naar Amsterdam is wel leuk, Acda en de Munnik dan weer niet![]()
Was een feestje van niks zekerquote:
Het was heel gezellig hoor.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was heel gezellig hoor.
Nu gaat het thuis verder
Ik ga nog niet naar bed nog lange niet nog lange nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:52 schreef justmattie het volgende:
[..]private party
![]()
Ik kijk baantjer () uit en ga mn nest in
Welkom hoe is het met u?quote:
Niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nog niet naar bed nog lange niet nog lange niet
Feestje is door het hele huisquote:
ja tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |