Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje geleden afgezworen had?quote:
Hij kreeg ontwenningsverschijnselenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje geleden afgezworen had?
Ik kreeg ineens weer een nostalgische bevliegingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje mijd als de pest, en je tijd verdoet in de KLB SC?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik moest gisteren "even" heen en weer naar Den Helder. Had dus knallende koppijn en dat heb ik geweten ook.
Ik had dus een afslag gemist en de eerstvolgende was Zwolle. Daar zo gigantisch fout gereden dat ik bijna bij de apenheul was
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik moest gisteren "even" heen en weer naar Den Helder. Had dus knallende koppijn en dat heb ik geweten ook.
Ik had dus een afslag gemist en de eerstvolgende was Zwolle. Daar zo gigantisch fout gereden dat ik bijna bij de apenheul was
Weet je de route alvast voor de meetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Aangezien dit topic inmiddels zich op pagina 6 bevindt durfde ik de gok wel te wagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje mijd als de pest, en je tijd verdoet in de KLB SC?
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:02 schreef justmattie het volgende:
Ik kon in April m'n OV kaart ophalen maar dit ben ik ''vergeten''
zou dit nu nog kunnen, aangezien ik 'm maandag misschien nodig heb
Moet wel zeggen dat ik niemand ken die er zoveel maanden te laat mee was, maar toen ik hem na 2 maanden kwam ophalen werd er niets over gevraagd en werd hij gewoon klaargemaakt. En anders zeg je ze gewoon zoveel maanden in het buitenland stage te hebben gelopen.quote:
Ik kan dat ophaalbewijs ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik niemand ken die er zoveel maanden te laat mee was, maar toen ik hem na 2 maanden kwam ophalen werd er niets over gevraagd en werd hij gewoon klaargemaakt. En anders zeg je ze gewoon zoveel maanden in het buitenland stage te hebben gelopen.
In dat geval kun je het wel op je buik schrijven. Zonder afhaalbewijs geef ik je weinig kans.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kan dat ophaalbewijs ook niet meer vinden
Nou ja, ik ga nooit met het OV en nu wil ik eens een keer is dat ding verlopenDus dat vertel ik daar wel en dat ik dat bewijsje nooit hebt ontvangen
Godverdomme, als ik me kan indentificeren en mn OV nummer op de oude en nieuwe kaart zijn hetzelfde is er toch geen probleem. Wat een droeftoeters zijn het danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In dat geval kun je het wel op je buik schrijven. Zonder afhaalbewijs geef ik je weinig kans.
Ga er heen en probeer het uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Godverdomme, als ik me kan indentificeren en mn OV nummer op de oude en nieuwe kaart zijn hetzelfde is er toch geen probleem. Wat een droeftoeters zijn het dan
Ga ik zo ook doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga er heen en probeer het uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |