Aan leggings zat ik ook te denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:17 schreef Linnie20v het volgende:
Aan-foto?
--> Ik vind grijs mooier, maar dat is omdat die kleur me beter staat. (ik neig gauw naar zwart of grijs)
Het blauwe jurkje is ook leuk met een grijze/antraciete legging
Ik denk dat dat jurkje er anders best leuk uitziet met een zwarte legging/panty en een zwarte bolero.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:07 schreef MaLo het volgende:
Ik heb de paillettenlegging uit voorzorg maar verwijderd uit mijn bestelling, ik kan absoluut niet tegen het kleinste prikkeltje dus.
Als troost daarom uit de sale nog deze rok en dit jurkje besteld![]()
[ afbeelding ]
Rok voor 3,90, jurk voor 19,90. Wel duurder dan de legging en niet geschikt voor de winter, maarja
Ja, waarom zou dat niet zo zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan je dingen uit de sale gewoon retourneren eigenlijk? [zoals een bikini topje?]
dat zijn een hoop dozenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:55 schreef alors het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 22-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
vier op een rij!![]()
Nou als ie vandaag niet komt dan ga ik em zelf wel halen, met geweld indien nooodzakelijk.
Hij is te groot en pas niet meer in het busjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:25 schreef alors het volgende:
Het is één doos die de elke dag weer door de scanner halen om hem vervolgens in een hoekje weg te zetten zodat ze dit ritueel kunnen blijven herhalen
En ik ben zo pissed dus ik ga nu bellen.
ik denk dat je beter contact kunt opnemen met het sorteercentrum in Zwollequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:32 schreef alors het volgende:
Nou, daar heb ik dus ook lekker weinig aan, ze kon me niet vertellen waarom het pakje steeds bleef circuleren, als het morgen niet wordt aangeboden moet ik contact opnemen met H&M en die zouden er dan voor mij achteraan moeten gaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korting is overigens niet geldig op artikelen uit de sale, kwam ik net achterquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:36 schreef Crientj het volgende:
Korting!
Je krijgt nu 25% korting op één artikel naar keuze en 10% korting op de rest van je bestelling! Bestel uiterlijk 30/08 2009 en vul bij je bestelling kortingscode 8622 in dan verrekenen wij de korting.
Die had ik dan liever dan 10% op beide artikelenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:36 schreef Crientj het volgende:
Korting!
Je krijgt nu 25% korting op één artikel naar keuze en 10% korting op de rest van je bestelling! Bestel uiterlijk 30/08 2009 en vul bij je bestelling kortingscode 8622 in dan verrekenen wij de korting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |