Zonde. Jordanie is een ontzettend boeiend land om een keer een week of twee door heen te reizen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:41 schreef 18konijn het volgende:
Jordanië, gecanceld wegens faillissement NBBS en 9/11...
Ik zou ontslag nemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Centraal-Azië. Wegens een verandering van de CAO heb ik nu minder verlofuren en moet ik een geplande lange rit voorlopig in de ijskast zetten.
Ik vond de LP van Bali-Lombok alleen handig voor het opzoeken van telefoonnummers om slaapplaatsen te regelen als je ergens laat op de dag aankwam, het kan vooral in het zuiden van Bali nogal druk zijn namelijk. Voor de rest zijn dingen daar ter plekke zo makkelijk te regelen dat wij onze gidsen niet hebben gebruikt, en mede door de vaak idiote en derhalve waardeloze prijsindicaties die in die gidsen staan. De rough guide vond ik nog de beste, daar staan wat meer achtergronden in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:49 schreef PLAE@ het volgende:
Bali-Lombok
Zit nog in de planning
Ik gebruik ze juist van tevoren niet zo erg maar pas op locatie.
Nu kun je heel veel over de LP zeggen, maar juist de kaartjes (aangenomen dat je een recente gids hebt) zijn juist over het algemeen heel goed. Het is voor mij juist een van de redenen om toch vaak een LP te kopen, omdat ik hopeloos ben met het vinden van de weg en het me met behulp van een LP dan toch meestal aardig lukt. Bradt die jij ook noemt is goed voor veel Afrikaanse bestemmingen is juist ont-zet-tend slecht wat kaarten betreft (en zoals ik elders al aangaf vind ik het vervelend dat er reclame in staat, maar dat is een ander verhaal).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:54 schreef Farenji het volgende:
Ik koop de LP vaak voor voorbereiding, maar voor de reis zelf gebruik ik dan vaak een andere gids. Eigenlijk omdat de LP helemaal niet goed is (slechte kaartjes, slechte info, en omdat iedereen die gids heeft en hem als een bijbel behandelt). Zo heb ik hem van Madagascar / Comores in de kast staan, op de reis zelf heb ik de Bradt Madagascar guide gebruikt. Veel beter.
Paaseilanden? Sla die gids toch maar eens open...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:31 schreef Verlicht het volgende:
Chili en paaseilanden, omdat ik blut ben.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Paaseilanden? Sla die gids toch maar eens open...
Idemquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Centraal-Azië. Wegens een verandering van de CAO heb ik nu minder verlofuren en moet ik een geplande lange rit voorlopig in de ijskast zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |