Nee die zit al volgeboekt dit jaar, heeft dit programma niet meer nodigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Herkende geen miss Piggy in het silhouet, dus nee.
Was de azijn in de aanbieding vandaag?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef UltraR het volgende:
Wat is dit een slecht programma zeg.![]()
Echt een dieptreurige vertoning. En maar vast blijven houden aan het uitzenden van die halfjaarlijks terugkerende kanslozen als dat hinnikende paard en dat echtpaar met die vrouw met de bijbel. Heeft nou echt niet 100% van de kijkers dat ondertussen wel gehad?
Zulk typisch SBS6 publiek. En dan moet dat uiteindelijk weer tot een popgroepje leiden. Je zou toch denken dat ze na RED wel beter moeten weten. Wat een faal zeg.![]()
Heb het zitten kijken in de, vele, reclameblokken bij Gladiator. En ik wist weer genoeg. Ik houd het bij de RTL talentshows. Daar mag SBS nog niet eens de veters van strikken.
Overigens goed om te zien dat Popstars ook geen eigen themaforum heeft hier op FOK.
Niet perse,heb ik Henk -Jan horen zeggen in een interview.Als er iemand uitspringt en meer geschikt is als solo zanger/es kan dat ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef UltraR het volgende:
Wat is dit een slecht programma zeg.![]()
Echt een dieptreurige vertoning. En maar vast blijven houden aan het uitzenden van die halfjaarlijks terugkerende kanslozen als dat hinnikende paard en dat echtpaar met die vrouw met de bijbel. Heeft nou echt niet 100% van de kijkers dat ondertussen wel gehad?
Zulk typisch SBS6 publiek. En dan moet dat uiteindelijk weer tot een popgroepje leiden Je zou toch denken dat ze na RED wel beter moeten weten. Wat een faal zeg.![]()
Heb het zitten kijken in de, vele, reclameblokken bij Gladiator. En ik wist weer genoeg. Ik houd het bij de RTL talentshows. Daar mag SBS nog niet eens de veters van strikken.
Overigens goed om te zien dat Popstars ook geen eigen themaforum heeft hier op FOK.
Elke week, vanavond is het Thomas Berge geloof ik. Kan ook zijn dat ie volgende week komt, dat weet ik niet meer precies.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het nou, wanneer worden die mysterieuze mensen bekend gemaakt?
In de theaterronde? En komt er elke week een Mr/Miss X of was er maar eentje?
Elke week eentje! Vanavond een mannelijke acteur, zag ik in een voorstukjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het nou, wanneer worden die mysterieuze mensen bekend gemaakt?
In de theaterronde? En komt er elke week een Mr/Miss X of was er maar eentje?
Maar stel dat er eentje of meer daarvan helemaal door gaat tot de theaterrondes en eventueel live shows, dan zijn ze toch niet meer onherkenbaar te houden? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Elke week eentje! Vanavond een mannelijke acteur, zag ik in een voorstukjeen het wordt pas bekend gemaakt als degene eruit ligt, geloof ik.
Oh dat dacht ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:04 schreef Rauzer het volgende:
Het is toch ook niet echt de bedoeling dat ze mee gaan doen?
Ik ben ook heel benieuwd ja hoe ze dat gaan doen dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze doen wel mee heur!
En ik weet niet hoe dat zit met onherkenbaar houden tijdens liveshows enzoMisschien dat ze het steeds op dezelfde manier gaan doen als bij de auditie, met zo'n scherm
Ik ga het ook maar weer eens kijken. Vond het vorige week erg leuk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:48 schreef Karina het volgende:
Alvast tvp voor vanavond, de wijn staat al koud en de chips is ingekocht
Het lijkt me in de live shows wel moeilijk. Je kunt moeilijk iemand waar je het gezicht niet van ziet op popsterrengehalte/plaatje beoordelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd ja hoe ze dat gaan doen dan.
Wie weet, hebben we straks Marco Borsato als winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |