abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71895253
Die boze puber van gisterenavond is echt zo'n type waarvan je binnenkort mogelijk hoort dat 'ie:

-zichzelf heeft opgehangen.
-uit frustratie iemand heeft neergestoken.

Eventueel kan optie 1 volgen ná optie 2. Dit is geen 'gewone' dwarse puber, vermoed ik.
pi_71896066
dat dacht ik ook al: potentieel crimineel gedragende puber was het.. Eigenlijk is het verbazingwekkend dat er nou nooit iemand de jury wilde neersteken na negatieve jurering... Ik bedoel in onze huidige maatschappij genoeg gekken die dat zouden doen.

maar wat ik me altijd afvraag: komt het nou door de omgeving en opvoeding van dat kind, of zit het al in dat kind, die agressie?

[ Bericht 35% gewijzigd door Kidney_Bean op 15-08-2009 10:15:42 ]
pi_71896328
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Herkende geen miss Piggy in het silhouet, dus nee.
Nee die zit al volgeboekt dit jaar, heeft dit programma niet meer nodig
pi_71898414
Heb net even het eerste uur bekeken.. had ik nog gemist gisteren. Oehh die jongen van 16 met die heerlijke stem en zijn broer is vast die ene knappe krullenbol die aan XFactor meedeed. Ben zijn naam vergeten, maar hij lijkt er erg op.. Mijn favoriet tot dusver . En stomme dertienjarige kinderen niet meer toelaten tot audities, svp begin maar een kinderidols ofzo, maar die kinderstemmetjes vind ik niks.
pi_71898779
Wat is dit een slecht programma zeg.
Echt een dieptreurige vertoning. En maar vast blijven houden aan het uitzenden van die halfjaarlijks terugkerende kanslozen als dat hinnikende paard en dat echtpaar met die vrouw met de bijbel. Heeft nou echt niet 100% van de kijkers dat ondertussen wel gehad?
Zulk typisch SBS6 publiek. En dan moet dat uiteindelijk weer tot een popgroepje leiden. Je zou toch denken dat ze na RED wel beter moeten weten. Wat een faal zeg.

Heb het zitten kijken in de, vele, reclameblokken bij Gladiator. En ik wist weer genoeg. Ik houd het bij de RTL talentshows. Daar mag SBS nog niet eens de veters van strikken.
Overigens goed om te zien dat Popstars ook geen eigen themaforum heeft hier op FOK.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:14:25 #181
163650 Greys
pi_71899180
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef UltraR het volgende:
Echt een dieptreurige vertoning. En maar vast blijven houden aan het uitzenden van die halfjaarlijks terugkerende kanslozen als dat hinnikende paard en dat echtpaar met die vrouw met de bijbel. Heeft nou echt niet 100% van de kijkers dat ondertussen wel gehad?
Zulk typisch SBS6 publiek. En dan moet dat uiteindelijk weer tot een popgroepje leiden. Je zou toch denken dat ze na RED wel beter moeten weten. Wat een faal zeg.

Heb het zitten kijken in de, vele, reclameblokken bij Gladiator. En ik wist weer genoeg. Ik houd het bij de RTL talentshows. Daar mag SBS nog niet eens de veters van strikken.
Overigens goed om te zien dat Popstars ook geen eigen themaforum heeft hier op FOK.
Was de azijn in de aanbieding vandaag?
Gewoon niet meer kijken dus, simpel. En hoezo is het nou weer goed om te zien dat er geen eigen themaforum is op FOK? Daar zou jij toch geen last van hebben, dan kom je daar toch gewoon niet?
Je loopt te zeuren om het zeuren. En dat op zo'n prachtig dag. Zonde

(Wat betreft types als het hinnikend paard en dat wief met die bijbel ben ik het dan weer wel helemaal met je eens, volgens mij is er echt niemand meer die dat ook nog maar een beetje leuk vindt).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71904846
Ahh net gekeken.Die zoon van die vader
Love music!
pi_71905635
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:34 schreef Karina het volgende:

[..]

OF de dochter van Patty Brard.

zondag 16 augustus 2009 @ 19:15:14 #184
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_71928966
We dachten hier Charlotte ten Brink.

Een wat ouder filmpje nog niet zo heel erg goed maar stem komt aardig overeen
pi_71943515
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_72069830
Vanavond weer
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:48:23 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_72069854
Alvast tvp voor vanavond, de wijn staat al koud en de chips is ingekocht
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72070131
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef UltraR het volgende:
Zulk typisch SBS6 publiek. En dan moet dat uiteindelijk weer tot een popgroepje leiden Je zou toch denken dat ze na RED wel beter moeten weten. Wat een faal zeg.

Niet perse,heb ik Henk -Jan horen zeggen in een interview.Als er iemand uitspringt en meer geschikt is als solo zanger/es kan dat ook.
Love music!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:06:52 #189
163650 Greys
pi_72076538
Hoe zit het nou, wanneer worden die mysterieuze mensen bekend gemaakt?
In de theaterronde? En komt er elke week een Mr/Miss X of was er maar eentje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72077202
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Elke week, vanavond is het Thomas Berge geloof ik. Kan ook zijn dat ie volgende week komt, dat weet ik niet meer precies.
Willem-Jan van Puffelen
pi_72077700
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Elke week eentje! Vanavond een mannelijke acteur, zag ik in een voorstukje en het wordt pas bekend gemaakt als degene eruit ligt, geloof ik.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:03:24 #192
163650 Greys
pi_72077941
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:55 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Elke week eentje! Vanavond een mannelijke acteur, zag ik in een voorstukje en het wordt pas bekend gemaakt als degene eruit ligt, geloof ik.
Maar stel dat er eentje of meer daarvan helemaal door gaat tot de theaterrondes en eventueel live shows, dan zijn ze toch niet meer onherkenbaar te houden? Of zie ik iets over het hoofd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72077977
Het is toch ook niet echt de bedoeling dat ze mee gaan doen?
Willem-Jan van Puffelen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:12:45 #194
163650 Greys
pi_72078205
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:04 schreef Rauzer het volgende:
Het is toch ook niet echt de bedoeling dat ze mee gaan doen?
Oh dat dacht ik
Als er eentje echt goed zou zijn, waarom dan niet eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72078667
Ze doen wel mee heur!
En ik weet niet hoe dat zit met onherkenbaar houden tijdens liveshows enzo Misschien dat ze het steeds op dezelfde manier gaan doen als bij de auditie, met zo'n scherm
pi_72078876
tieviepie
pi_72079438
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze doen wel mee heur!
En ik weet niet hoe dat zit met onherkenbaar houden tijdens liveshows enzo Misschien dat ze het steeds op dezelfde manier gaan doen als bij de auditie, met zo'n scherm
Ik ben ook heel benieuwd ja hoe ze dat gaan doen dan.

Wie weet, hebben we straks Marco Borsato als winnaar
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_72080355
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:48 schreef Karina het volgende:
Alvast tvp voor vanavond, de wijn staat al koud en de chips is ingekocht
Ik ga het ook maar weer eens kijken. Vond het vorige week erg leuk!

Biertje erbij
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:31:04 #199
163650 Greys
pi_72080364
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik ben ook heel benieuwd ja hoe ze dat gaan doen dan.

Wie weet, hebben we straks Marco Borsato als winnaar
Het lijkt me in de live shows wel moeilijk. Je kunt moeilijk iemand waar je het gezicht niet van ziet op popsterrengehalte/plaatje beoordelen

We zijn begonnen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:33:09 #200
163650 Greys
pi_72080425
Whahaha hebben ze op FOK! gekeken?
Lola Brood, dochter Robert ten Brink, Roxane Hazes...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')