celebrity karaoke reality-serie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Niet? Hoe noem je dat dan?
En Meisje Hazes kan niet zo goed zingen.
Kan ook zijn dat ze weet hoe het is om bekend te zijn bij een groot publiek vanwege verhalen die ze van haar vader of moeder hoort.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei dat ze wist hoe het is om bekend te zijn bij een groot publiek
Een onbekende dochter is niet bekend bij een groot publiek en ze had in de bladen gestaan zei ze.
Lola Brood kan dan net denk ik.
Nopequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
De dochter van Herman Brood wellicht?
Dat zei ik ook al jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
De dochter van Herman Brood wellicht?
Hoezo niet?quote:
Die is toch niet van een bekende familie? Of wel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef Ireth het volgende:
In den beginne dacht ik aan een dochter van Robert ten B. maar later dacht ik aan Melodie Klaver... niet eens qua zang, maar het silhouet zeg maar..
Herkende geen miss Piggy in het silhouet, dus nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef Ynske het volgende:
Kan t t zusje van Jantje Smit niet zijn?
Mwa niet echt. Kimberley (haar zusje) speelt in Spangasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Die is toch niet van een bekende familie? Of wel?
Nee dan is het haar niet. Er stond toch op de site dat ze bekende ouder(s) had?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef Trusten het volgende:
[..]
Mwa niet echt. Kimberley (haar zusje) speelt in Spangas
Wiki: "Melody is de zus van actrices Kimberley Klaver en Stephanie Klaver."quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Die is toch niet van een bekende familie? Of wel?
Nah dan valt Mel af denk ik...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dan is het haar niet. Er stond toch op de site dat ze bekende ouder(s) had?
Maar dat zijn nog steeds geen bekende ouder(s)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wiki: "Melody is de zus van actrices Kimberley Klaver en Stephanie Klaver."
Bij mij zijn ze iig niet bekend, maar velen zullen ze wel kennen?
quote:■De Mystery Popstar is deze week een (jonge?) vrouw
■Ze komt uit een bekende familie
■Ze heeft nog nooit meegedaan aan een talentenjacht
■Ze heeft in bladen gestaan
■Haar vader en/of moeder is/zijn ook bekend
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah dan valt Mel af denk ik...
IMDB: "Born to Patricia, who owns a clothing store, and Laurens Klaver, who works as a photo-editor."
Ik hou het op Lola Brood of een van de Ten Brink meiden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Over een dag is wel uitgelekt wie 't is denk ik.
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou het op Lola Brood of een van de Ten Brink meiden.
Het is Popstars he, geen Uri Gellerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:14 schreef RioolSpook het volgende:
Als ik op Lola Brood google en kijk bij afbeeldingen kom ik uit bij een foto van Nance en Gerard. Misschien dat dat iets te betekenen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |