Koud niet, bewolkt wel. Maar dat gaat veranderen. Dus eerst maar eens ontbijten en dan breekt de zon door. Wat ik je brom!quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:58 schreef Talitha het volgende:
Wel een beetje koud en bewolkt voor de hangmat toch?
Ik brom met je mee voor jouw zonquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koud niet, bewolkt wel. Maar dat gaat veranderen. Dus eerst maar eens ontbijten en dan breekt de zon door. Wat ik je brom!![]()
Het was dus een geslaagde meet tussen Noek en de Haagse hopjes?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik vind 'm zo veel sympathieker klinken.
Dan heb ik niks gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het was een foutje, nog niet zo wakker enzo
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Noek het volgende:
Ik werd wel op transport gezet. Dus ik denk ik bel even naar huis gingen ze allemaal ssssst-en naar me.![]()
Ik was me van geen kwaad bewust en dacht dat ik een vrijgezellen-sssst-feestje was beland.
Zie ik dus later, toen iedereen met elkaar ging praten- dat het een stiltecoupé was.
Nou het valt wel mee ja!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus? Ben ik de enige met een kater zonder tje?
Er kwam wel net iemand heel erg vragen of ik pijnstillers had
Ja hahaha, dat was speciaal, een speciale kankerboom voor je.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]Ja en de speciale boomkanker dus hè, wat nou niet naar huis mogen bellen met je stilte FUCKING HOERE coupé. Qua dat je in Den Haag gewees ben.
Ja maar toen ging ik sssttt-en hè. Mij eerst een beetje de les pssst-en en dan zelf losgaan. Ho ho, dat gáát zomaar niet!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
Ben je nu al weer op transport gezet, Noek?
En je hebt gewoon de stilte doorbroken in die stilte coupe! Het goede voorbeeld gegeven en toen ging iedereen gezellig kleppen!
Ik ben trots op je!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar toen ging ik sssttt-en hè. Mij eerst een beetje de les pssst-en en dan zelf losgaan. Ho ho, dat gáát zomaar niet!Dus ik heb de hele weg zitten slissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |