Mag ik ook eens falen? Ik wilde eens weten hoe dat zou voelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft kubuntu hier nu weer mee te makenFaalhaas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man can make a difference, Davoice makes the difference
Je faalt dubbel zo hard want kubuntu is voor de losers die ubuntu niet goed genoeg vindenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mag ik ook eens falen? Ik wilde eens weten hoe dat zou voelen
Gheylquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Je faalt dubbel zo hard want kubuntu is voor de losers die ubuntu niet goed genoeg vinden
zoals jouwquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:34 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daarom staat er een samenvatting voor mensen zoals jouw.
Dit kan ik nog niet doen omdat de pagina nog steeds staat op de oude reparatie status. Deze moet eerst geupdate worden en dit is nog niet gebeurd. Ze wilden dat ik terug zou bellen vandaag, maar ik wacht wel totdat ik via die pagina een repair kan aanvragen. Die helpdesk kan me gestolen wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef ufopiloot het volgende:
Waarom gebruik je dan ook de helpdesk. Gewoon via internet reparatie aanvragen en de volgende ochtend staat een UPS bus voor de deur om je Xbox op te halen.
Die kabel heeft niks te maken met mijn probleem. Een kabel van 5 euro is meer dan genoeg voor een halve meter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:12 schreef NRaider het volgende:
HDMI kabels van 5 euro willen nog wel eens van goedkoop materiaal gemaakt zijn, pauper.
En hoe moet dit aan mij liggen, stumperd... ? Als het mijn TV zou zijn zou ik ook geen signaal krijgen als ik mijn laptop via dezelfde HDMI kabel erop had aangesloten, en deze deed het dus wel. En de kabel was ook niks mee aan de hand want een iets duurdere kabel van 2 meter die goldplated is gaf ook geen verschil.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:15 schreef mierenfokker het volgende:
Ooit weleens gedacht dat het aan jou kan liggen stumperd..
Samenvatting +1 danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:34 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daarom staat er een samenvatting voor mensen zoals jouw.
Ik heb al een 360 aangesloten staan op component en ik zie toch echt duidelijk verschil met mijn andere 360 aangesloten op HDMI.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:18 schreef Genius-F het volgende:
Ik vind HDMI er niet eens mooier uitzien dan RGB met de 360 op een HDready tv, weet niet of het veel verschil maakt tov een FullHD maar je kan toch altijd via je RGB spelen? Jankerd.
Oke baasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:25 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik heb al een 360 aangesloten staan op component en ik zie toch echt duidelijk verschil met mijn andere 360 aangesloten op HDMI.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |