Typefout.quote:
De Romeinen hebben het toilet uitgevondenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:30 schreef static het volgende:
Toilethokjes. En ja, de hokjes. Vind het al vervelend genoeg om mezelf te horen, maar anderen die op de pot pruttelen: nee dank je.
Welke gevaarlijke gek heeft dat uitgevonden?
En er was op een gegeven moment zo'n domme situatie en toen miste ik gewoon mijn huilsmileyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef beelz het volgende:
Lief dagboek,
vandaag ben ik voor het eerst buiten geweest. Eng hoor, al die echte mensen zonder avatar. Ik moest ook plassen, dat kon helemaal niet in een normale /dev/null/ maar moest in een fysieke /dev/null/.
Hij komt nooit buiten, dus dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:44 schreef APK het volgende:
Kom je die dingen nu pas voor het eerst tegen?
Volgens mij heeft TS het over poepen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef beelz het volgende:
Lief dagboek,
vandaag ben ik voor het eerst buiten geweest. Eng hoor, al die echte mensen zonder avatar. Ik moest ook plassen, dat kon helemaal niet in een normale /dev/null/ maar moest in een fysieke /dev/null/.
Precies. Daarom snap ik niet hoe Static daar terecht kwam. Of hij moet bij laffer op de camping zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS het over poepen.
Van die hokjes met zo'n deur die aan de onderkant een stuk te kort is en die dunne zijschotten die ook een heel stuk boven de grond hangen.
Het horen gewoon dichte hokken te zijn, van boven tot onder dicht en betegeld.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef beelz het volgende:
Lief dagboek,
vandaag ben ik voor het eerst buiten geweest. Eng hoor, al die echte mensen zonder avatar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |