Ja SBS gemist en zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:28 schreef Anchor het volgende:
Ik kijk tegenwoordig vaak online shows. Maar die ga ik natuurlijk niet spammen.
Misschien mag ik hier nog aan toevoegen dat de Nederlandse vertaling vaak crap is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:39 schreef -Techno- het volgende:
Toevoeging aan klacht:
- Het duurt te lang voordat leuke series uit de VS hier in NL worden uitgezonden.
- En als ze dan uitgezonden worden moet je niet raar opkijken als ze halverwege het seizoen stoppen.
- Ook het chronologisch uitzenden van de afleveringen kan wel eens problemen opleveren
Laat staan Britse series.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:39 schreef -Techno- het volgende:
- Het duurt te lang voordat leuke series uit de VS hier in NL worden uitgezonden.
Of gewoon streamen in Divx-kwaliteit..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:04 schreef Anchor het volgende:
We hebben bijna geen keus dan die series gewoon te downloaden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:22 schreef Silaz het volgende:
Lief Dagboek,
Wat gaat het toch weer bergafwaarts..
Al die talentenshows komen me zo onderhand wel de strot uit. ( Ik weet, ik hoef er niet naar te kijken) Beter zorgen ze gewoon voor kwaliteitsseries ofzo. Tevens wil ik aanhalen dat Cartoon Netwerk en Discovery ook naar de tering gaan. Ik wil weer Dexter zien, Powerpuff Girls, en al die andere programms. Niet al die nieuwe 3d tekenfilm series. En ik wil weer ouderwets geschiedenisonderwerpen zien over bijv. Egypte op Discovery. Niet 1 van de 20 autoprogramma's. Of survivalshows. ( Op Ray Mears na)
Klacht: Hedendaagse TV verpaupering.
Vroeger had je veel betere meuk op tv.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:36 schreef J.Herrer het volgende:
Maar vroeger had je geen Family Guy, American Dad en My name is Earl
En geen Big Bang Theoryquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:36 schreef J.Herrer het volgende:
Maar vroeger had je geen Family Guy, American Dad en My name is Earl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |