abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71878962
quote:
Barack Obama is afgelopen dinsdag ontsnapt aan een mogelijke ramp. De Amerikaanse president kwam in Portsmouth uitleg geven over zijn fel bekritiseerde hervormingsplannen over de gezondheidszorg maar werd er opgewacht door een man met een geladen 9mm pistool en een protestbord waarop cryptisch te lezen stond dat het tijd is om de vrijheidsboom wat water te geven. 400 veiligheidsagenten lieten begaan. Miljoenen tv-kijkers reageerden verbijsterd.

9mm pistool
"Voor alle duidelijkheid, beweer je nu dat daar een man staat met een pistool. Terwijl het zo al moeilijk genoeg is om de veiligheid van deze president te garanderen. Klopt dat echt", vroeg de verslaggever van MSNBC aan de reporter ter plekke. "Jawel zo is het", reageerde de man droogweg.

Een politiechef gaf uitleg. "Volgens de wapenwet in New Hampshire mag dat. Het wapen is geregistreerd, het is goed zichtbaar en de man staat op een toegangsweg naar een kerk. Dat is privéterrein. Maar wees gerust, we houden hem in de gaten."

"Wees niet bang van mij"
De ongenode gast bleek ene William Kostnic te zijn. "Niemand hoeft bang te zijn. Ik ben geen haatdragend figuur. Maar ik heb wel het recht om een wapen te dragen. Als je dat recht niet uitoefent, verlies je het. Zo gaat het altijd in Amerika." Kostnic begrijpt niet waarom iedereen zich opwindt. "Misschien kijkt men daar van op in New York of Los Angeles, maar in New Hampshire zijn we het gewend dat mensen met een wapen rondlopen. Dat is niets raars."

Steeds meer Amerikanen vrezen dat de eerste zwarte president het einde van zijn ambtstermijn niet zal halen en het slachtoffer zal worden van een aanslag.

Bron: http://www.demorgen.be/dm(...)op-met-pistool.dhtml

Leuk voorbeeldje van inbred America en bijhorende wetgeving. Naar mijn idee dan; misschien volledig legaal maar dit is vragen om problemen.
En ja, ongetwijfeld zaten er meerdere sluipschutters klaar met hun vinger op de trekker, maartoch...

Die interviewer wordt helemaal emotioneel .

[ Bericht 2% gewijzigd door tony_clifton- op 14-08-2009 16:16:05 ]
pi_71879275
Je laatste regel klopt precies. Als die kerel het relaxed vindt met zijn leeghoofd in het vizier van drie scherpschutters te staan terijwl Obama voorbij komt, och. En ongelukjes zitten in een klein hoekje dus er is altijd een kansje dat je snel en makkelijk van zo'n idioot afkomt Was wel spannend geworden als er een wesp z'n broek was ingekropen oid
pi_71879293
Voor de verkeizingen werd Obama door mensen met Kennedy vergeleken.
Zou me niet verbazen dat hij ook zo aan z'n einde zal komen.

De foto van de demonstrant met gun is voor nederlandse begrippen nogal bizar te noemen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_71879338
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:15 schreef Zpottr het volgende:
Je laatste regel klopt precies. Als die kerel het relaxed vindt met zijn leeghoofd in het vizier van drie scherpschutters te staan terijwl Obama voorbij komt, och. En ongelukjes zitten in een klein hoekje dus er is altijd een kansje dat je snel en makkelijk van zo'n idioot afkomt Was wel spannend geworden als er een wesp z'n broek was ingekropen oid

Zou wat geweest zijn
pi_71881423
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:16 schreef Clairvaux het volgende:
Voor de verkeizingen werd Obama door mensen met Kennedy vergeleken.
Zou me niet verbazen dat hij ook zo aan z'n einde zal komen.

De foto van de demonstrant met gun is voor nederlandse begrippen nogal bizar te noemen.
Nouja, vergeleken met de bakstenen hier valt daar nog op af te dingen natuurlijk.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:24:15 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')