Beetje nutteloze informatie zonder enige context. Hoe zit dat met andere relatief grote aankopen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:39 schreef Godshand het volgende:
Nog kriebels in je buik van de aanschaf van je laatste QuadCore PC?
Volgens een onderzoek van MSN komt dat veelvuldig voor:
http://www.nu.nl/internet(...)otioneel-proces.html
Daar hebben ze webshops voor uitgevonden.quote:Kriebels heb ik zelden, hoogstens irritatie als een verkoper opdringerig en onzinnig tegen je blaat.
Dit idd wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef wijsneus het volgende:
Nee - maar een nieuwe versie van mijn favo OS installeren vindt ik daarentegen wel leuk.
zeer bekend -> keuzestress.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het idd wel lastig wanneer je een nieuw product wilt aanschaffen en je gewoon overspoeld wordt aan keuzes en mogelijkheden etc. Dan ga ik alles vergelijken en achterfrond info zoeken en advies inwinnen op fora etc... en tegen de tijd dat je dan een selectie gemaakt hebt, zijn de prijzen inmiddels al weer onderling veranderd en zijn er al weer nieuwe en betere alternatieven op de markt...
Dus ja, kan soms irritant zijn.
Daarom moet je er ook gewoon een paar nerdvrienden op na houden die dit soort zaken tot in detail bijhouden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het idd wel lastig wanneer je een nieuw product wilt aanschaffen en je gewoon overspoeld wordt aan keuzes en mogelijkheden etc. Dan ga ik alles vergelijken en achterfrond info zoeken en advies inwinnen op fora etc... en tegen de tijd dat je dan een selectie gemaakt hebt, zijn de prijzen inmiddels al weer onderling veranderd en zijn er al weer nieuwe en betere alternatieven op de markt...
Dus ja, kan soms irritant zijn.
Lol?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef wijsneus het volgende:
Nee - maar een nieuwe versie van mijn favo OS installeren vind ik daarentegen wel leuk.
Ik hou het zelf redelijk bij, maar dan nog vind ik het erg moeilijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook gewoon een paar nerdvrienden op na houden die dit soort zaken tot in detail bijhouden.
En jij deelt je kennisdraging van tweakers.net pricewatch natuurlijk niet..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:04 schreef Picchia het volgende:
Een vriend van mij roept ook al jaren dat hij een nieuwe PC gaat kopen. Maar dan is hij natuurlijk te dom om even te googlen welke onderdelen hij moet hebben, dus stelt hij het oneindig uit.
Dtsja dat had ik dus met mijn nieuwe telefoon, HTC of iPhone. Al mijn vrienden zijn Applefanboys, en de verkoper had geen goed woord over voor de iPhone die hij zelf verkocht. Soms lijkt ook internet echt gewoon een overload aan subjectiviteit te bieden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook gewoon een paar nerdvrienden op na houden die dit soort zaken tot in detail bijhouden.
maar dat is gevaarlijk, ik ken het zelf ook en op den duur koop je dan niets nieuws meer, af en toe laat ik mij gaan en doe ik impuls aankopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:35 schreef SeLang het volgende:
Het is tof om je erin te verdiepen wat je zou willen kopen
Helaas heb je niet meer nodig dan de P4 zolang je geen games speelt
Dus daar doe ik het al 6 jaar op. Af en toe krijgt ik weer een vlaag van enthousiasme waarin ik ga bedenken welke quadcore 16GB blablabla PC ik ga kopen en uiteindelijk denk ik dan: "wat kan ik met die nieuwe PC wat ik nu niet kan?". En dan besluit ik toch maar weer om m'n oude PC te houden.
Dat is zo, als ik niet zou gamen op dat ding dan zat ik nu waarschijnlijk nog met een Atholon 64 3200. Of misschien zelfs nog met een Athlon XP 2500+ . Voor wat officegebruik en internetten is dat eigenlijk meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:35 schreef SeLang het volgende:
Het is tof om je erin te verdiepen wat je zou willen kopen
Helaas heb je niet meer nodig dan de P4 zolang je geen games speelt
Dus daar doe ik het al 6 jaar op. Af en toe krijgt ik weer een vlaag van enthousiasme waarin ik ga bedenken welke quadcore 16GB blablabla PC ik ga kopen en uiteindelijk denk ik dan: "wat kan ik met die nieuwe PC wat ik nu niet kan?". En dan besluit ik toch maar weer om m'n oude PC te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |