abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71878258
Nog kriebels in je buik van de aanschaf van je laatste QuadCore PC?

Volgens een onderzoek van MSN komt dat veelvuldig voor:

http://www.nu.nl/internet(...)otioneel-proces.html

Kriebels heb ik zelden, hoogstens irritatie als een verkoper opdringerig en onzinnig tegen je blaat.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_71878326
Bij een nieuwe PC heb ik dat niet, bij een nieuwe Mac daarentegen
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_71878339
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:39 schreef Godshand het volgende:
Nog kriebels in je buik van de aanschaf van je laatste QuadCore PC?

Volgens een onderzoek van MSN komt dat veelvuldig voor:

http://www.nu.nl/internet(...)otioneel-proces.html
Beetje nutteloze informatie zonder enige context. Hoe zit dat met andere relatief grote aankopen?
quote:
Kriebels heb ik zelden, hoogstens irritatie als een verkoper opdringerig en onzinnig tegen je blaat.
Daar hebben ze webshops voor uitgevonden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:46:37 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71878467
Ik vind het idd wel lastig wanneer je een nieuw product wilt aanschaffen en je gewoon overspoeld wordt aan keuzes en mogelijkheden etc. Dan ga ik alles vergelijken en achterfrond info zoeken en advies inwinnen op fora etc... en tegen de tijd dat je dan een selectie gemaakt hebt, zijn de prijzen inmiddels al weer onderling veranderd en zijn er al weer nieuwe en betere alternatieven op de markt...

Dus ja, kan soms irritant zijn.
pi_71878491
Nee dat heb ik nooit, en ik ben nogwel computerliefhebber.
Maargoed ik ben dan ook zo materialistisch als een kebab.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:49:18 #6
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71878556
Ik wel, aangezien het een grote uitgave is en geen miskoop wil doen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:49:53 #7
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_71878568
Nee - maar een nieuwe versie van mijn favo OS installeren vind ik daarentegen wel leuk.
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_71878599
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef wijsneus het volgende:
Nee - maar een nieuwe versie van mijn favo OS installeren vindt ik daarentegen wel leuk.
Dit idd wel.
Of van die simpele updates en dan het effect bekijken. Bijvoorbeeld geheugen bijprikken of HD upgraden, en als het effect dan groter is dan ge-anticipeert kan ik wel vrolijk er van worden.
pi_71878665
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het idd wel lastig wanneer je een nieuw product wilt aanschaffen en je gewoon overspoeld wordt aan keuzes en mogelijkheden etc. Dan ga ik alles vergelijken en achterfrond info zoeken en advies inwinnen op fora etc... en tegen de tijd dat je dan een selectie gemaakt hebt, zijn de prijzen inmiddels al weer onderling veranderd en zijn er al weer nieuwe en betere alternatieven op de markt...

zeer bekend -> keuzestress.
Ik heb hetzelfde nu met een telefoon, wachten op nieuwe lichting of toch even een nieuwe aanschaffen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_71878717
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef Yi-Long het volgende:

Daarom moet je er ook gewoon een paar nerdvrienden op na houden die dit soort zaken tot in detail bijhouden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:56:25 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_71878745
Krijg alleen kriebels als ik hem binnenkrijg (elke auto die voorbijrijd kan mijn pakketjes dan bevatten) en als ik hem de eerste keer opstart. Daarna kan het me worst wezen maar moet ie het gewoon doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:59:15 #12
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_71878821
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef wijsneus het volgende:
Nee - maar een nieuwe versie van mijn favo OS installeren vind ik daarentegen wel leuk.
Lol?
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:01:03 #13
137949 Disana
pi_71878871
Norrod folders uitpluizen en dan een compatibel geheel samenstellen, en dan thuis alles over de vloer.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:26:15 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71879560
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daarom moet je er ook gewoon een paar nerdvrienden op na houden die dit soort zaken tot in detail bijhouden.
Ik hou het zelf redelijk bij, maar dan nog vind ik het erg moeilijk

Zo ben ik op dit moment aan het kijken voor een nieuwe plasma, een nieuwe laptop (vriendin) en een nieuwe PC.
Qua PC en laptop wacht ik even op de nieuwe Windows 7, dus dat stel ik sowieso uit. Ik hou het wel een beetje bij enzo, maar ik ga dan pas ECHT kijken en vergelijken...

Maar qua plasma wil ik eerlijk gezegd zo snel mogelijk. Nu was het idee een nieuwe Panasonic plasma, maar laatste berichten over de G10 geven aan dat sommige modellen last hebben van problemen met de 1080p output over 50/60hz ofzo. En de nieuwste Samsung plasma's schijnen ook ontzettend goed te zijn en ook nog eens iets goedkoper en mooier... maar die zijn eigenlijk weer iets te groot voor op de slaapkamer (50 inch), en dan zullen er de komende maanden ook nog prijsverlagingen en nieuwe acties komen, en nieuwe modellen. Dus zoiets blijft erg lastig. Ik heb in principe het geld om probleemloos zo'n ding aan te schaffen, maar zoals iemand anders ook al opmerkte, 'je wilt geen miskoop doen'...

Ik vind het dus gewoon lastig, maar dat heb ik trouwens met heel veel zaken, want ik heb sowieso de neiging om veels te veel zaken in mijn mening en beslissingen te betrekken...
Erg irritant, kan ik je vertellen
pi_71880470
De prijzen zijn soms ook om te janken.
pi_71880530
Een vriend van mij roept ook al jaren dat hij een nieuwe PC gaat kopen. Maar dan is hij natuurlijk te dom om even te googlen welke onderdelen hij moet hebben, dus stelt hij het oneindig uit.

[ Bericht 13% gewijzigd door Picchia op 14-08-2009 17:12:32 ]
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:28:56 #17
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_71880995
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:04 schreef Picchia het volgende:
Een vriend van mij roept ook al jaren dat hij een nieuwe PC gaat kopen. Maar dan is hij natuurlijk te dom om even te googlen welke onderdelen hij moet hebben, dus stelt hij het oneindig uit.
En jij deelt je kennisdraging van tweakers.net pricewatch natuurlijk niet..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_71881165
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dtsja dat had ik dus met mijn nieuwe telefoon, HTC of iPhone. Al mijn vrienden zijn Applefanboys, en de verkoper had geen goed woord over voor de iPhone die hij zelf verkocht. Soms lijkt ook internet echt gewoon een overload aan subjectiviteit te bieden.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_71881251
Het uitzoeken, kopen en installeren van de spullen is minstens 50% van de pret
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:35:56 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71898369
Het is tof om je erin te verdiepen wat je zou willen kopen

Helaas heb je niet meer nodig dan de P4 zolang je geen games speelt
Dus daar doe ik het al 6 jaar op. Af en toe krijgt ik weer een vlaag van enthousiasme waarin ik ga bedenken welke quadcore 16GB blablabla PC ik ga kopen en uiteindelijk denk ik dan: "wat kan ik met die nieuwe PC wat ik nu niet kan?". En dan besluit ik toch maar weer om m'n oude PC te houden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_71898486
Laptop was binnen 10 minuten via een website gekocht. Niks geen emotie, gewoon rationeel (lees: willekeurig) bekeken wat een acceptabele grens tussen prestatie en prijs was.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71900391
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:35 schreef SeLang het volgende:

Dus daar doe ik het al 6 jaar op. Af en toe krijgt ik weer een vlaag van enthousiasme waarin ik ga bedenken welke quadcore 16GB blablabla PC ik ga kopen en uiteindelijk denk ik dan: "wat kan ik met die nieuwe PC wat ik nu niet kan?". En dan besluit ik toch maar weer om m'n oude PC te houden.
maar dat is gevaarlijk, ik ken het zelf ook en op den duur koop je dan niets nieuws meer, af en toe laat ik mij gaan en doe ik impuls aankopen.

(zoals horloge, nieuwe laptop, xbox, nieuwe telefoon)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:21:34 #23
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71900560
De enige complete PC die ik ooit gekocht, was mijn allereerste 486DX4 op 100Mhz. Sindsdien stel ik altijd zelf mijn pc samen, en vervang alleen onderdelen die aan vervanging toe zijn. Daar komt geen emotie bij kijken, de laatste kriebels die ik had waren bij de aanschaf van mijn digitale camera en mijn auto.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71900801
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:35 schreef SeLang het volgende:

Dat is zo, als ik niet zou gamen op dat ding dan zat ik nu waarschijnlijk nog met een Atholon 64 3200. Of misschien zelfs nog met een Athlon XP 2500+ . Voor wat officegebruik en internetten is dat eigenlijk meer dan voldoende.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72028905
Ik doe er makkelijk 2 a 4 weken over voor ik bijv een laptop koop, of een nieuwe HDTV.

Je wilt gewoon weten dat je echt het beste koopt, en het goedkoopste, wat het beste bij je past.

Kan daar weinig aan doen. Maar inruilen of weer een nieuwe kopen is zoveel meer moeite... Gewoon gelijk goed doen.

Zo had ik het ook met mn autoverzekering. Na een week zoeken, net op het laatste moment toch nog een 20 euro goedkopere gevonden.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')