quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Er zit een mevrouw achter mij in de trein met een kort pittig kapsel en psv shirt aan
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Deze blijft lekker. Iemand die het mp3tje misschien voor me heeft?
Rilquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Er zit een mevrouw achter mij in de trein met een kort pittig kapsel en psv shirt aan
Dus datquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:36 schreef leolinedance het volgende:
Fucking zenuwachtig...
Zo ik was laatst in Noord, ff naar de Mediamarkt niks aan de hand. Daar hebben ze allemaal korte pittige kapsels..quote:
Wat ben je toch ook een droevig ventjequote:Op zondag 16 augustus 2009 09:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom nerveus en zenuwachtig allemaal?! Vorige week zou psv wel voetballes krijgen en las ik uitslagen als 0-4
1-4 etc. En nu begint het toch allemaal wat dichtbij te komen en lees ik over zenuwachtig.
Goed hersteld TAV, het is nu wachten op het belerende vingertje van fuckbuddy.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef TAV74 het volgende:
oh shit: ik bedoel natuurlijk: we rollen die degradatiekandidaat uit Eindhoven even op met een nulletje of 8.
Bijna een moment van zwakte, gelukkig kwam mijn typische Ajax arrogantie net op tijd terugquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed hersteld TAV, het is nu wachten op het belerende vingertje van fuckbuddy.
Sukkel!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:23 schreef Ytereo het volgende:
Wat is het toch mooi op zulke dagen om Eredvisie Live te hebben. Vorig seizoen6-2
Als PSV maar wint
![]()
Nee, dat zou raar zijn; Ajax gaat tenslotte op bezoek bij een club uit het rechterrijtjequote:Op zondag 16 augustus 2009 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de uitzending al begonnen op EL?
je weet toch wel dat dat de club is van de twee Twente-verraders??quote:
Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de uitzending al begonnen op EL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |