Hoeft niet. Ik vindt je sowieso een clown. Ajacied of niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:35 schreef Barca het volgende:
Jawel. En jij denkt dat ik die twijfel ga wegnemen?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik Iedereen vindt je sowieso een clown. Ajacied of niet.
Same..quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:36 schreef leolinedance het volgende:
Fucking zenuwachtig...
Volgende keer maar een bril opzetten als je weer gaat lezen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom nerveus en zenuwachtig allemaal?! Vorige week zou psv wel voetballes krijgen en las ik uitslagen als 0-4
1-4 etc. En nu begint het toch allemaal wat dichtbij te komen en lees ik over zenuwachtig.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Volgende keer maar een bril opzetten als je weer gaat lezen?
Wat een onzin. Ieder weldenkend voetbal liefhebber weet dat je Ajax of PSV niet zomaar kan oprollen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lees de posts hierboven maar eens
"Fuckin zenuwachtig"
"Same"
En dan doe jij ook nog een duit in het zakje..
Of ben ik nou gek en staat er iets heel anders?!
Dat zou je bijna wel gaan denken ja.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom nerveus en zenuwachtig allemaal?! Vorige week zou psv wel voetballes krijgen en las ik uitslagen als 0-4
1-4 etc. En nu begint het toch allemaal wat dichtbij te komen en lees ik over zenuwachtig.
Heineken, pleasequote:Op zondag 16 augustus 2009 10:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik blijf erbij. Het wordt een makkie. Nulletje of 6 moet wel te doen zijn. En dan ga ik er nu nog vanuit dat Mikki niet speelt. Anders een nulletje of 8.
Snap het nu ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als-je-blieft zeg
Silenus, jij snapt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |